آغاز هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات ریلی تهران+گزارش تصویری اختصاصی
آغاز هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات ریلی تهران+گزارش تصویری اختصاصی
هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی صنایع،تجهیزات و خدمات وابسته که همزمان با ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن برگزار خواهد شد، مهم ترین رویداد تخصصی در صنعت حمل و نقل ریلی کشورمان میباشد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات ریلی تهران در سال ۹۸ از امروز ۱۹خرداد آغاز و تا ۲۲ خرداد ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

این رویداد با حمایت وزارت صنعت،معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی و حضور راه آهن جمهوری اسلامی ایران،شرکت بهره برداری مترو تهران و کلانشهرها ، شرکت های عضو انجمن صنفی حمل و نقل ریلی ، دانشکده مهندسی راه آهن، تولیدکنندگان و صنعتگران، شرکتهای خدماتی و دیگر فعالان و کارشناسان حوزه صنعت ریلی در فضایی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ خردادماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میگردد.

 

در این نمایشگاه شرکتهای داخلی به ارائه جدید ترین دستاوردها، تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با حوزه حمل و نقل ریلی میپردازند. این دستاوردها میتواند در زمینه خدمات باری یا مسافری و حتی بیمه ای و مدلهای سرمایه گذاری نیز باشد.

 

 

شرکتهای خارجی هم از کشورهای مختلف مانند: آلمان، چین، ترکیه، سوئد، اتریش، سوئیس، ایتالیا، روسیه، اسپانیا، بلژیک، جمهوری چک، فرانسه، انگلستان و امارات متحده عربی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.