آغاز پیش‌فروش یک‌ساله ۹ محصول سایپا / خودروها را چه زمانی تحویل می‌دهند؟
آغاز پیش‌فروش یک‌ساله ۹ محصول سایپا / خودروها را چه زمانی تحویل می‌دهند؟
طرح پیش‌فروش یک‌ساله ۹ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا از دیروز آغاز شد. زمان تحویل این خودروها در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و آذر‌ماه سال آینده است.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد این گروه خودروسازی در راستای سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در تنظیم بازار خودرو از دیروز ساعت ۱۴ به مدت دو روز طرح پیش‌فروش یک‌ساله ۹ محصول خود شامل ساینا دنده‌ای، کوییک دنده‌ای، تیبا‌۲، تیبا صندوق‌دار، سایپا ۱۵۱، کوییک‌آر، شاهین، نیسان تک‌سوز آپشنال و نیسان دوگانه‌سوز را آغاز می‌کند.

زمان تحویل این خودروها در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و آذر‌ماه سال آینده است و متقاضیان با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس www.saipa.iranecar.com می‌توانند ثبت‌نام کنند.”آغاز پیش‌فروش یک‌ساله ۹ محصول سایپا / خودروها را چه زمانی تحویل می‌دهند؟

در پیش ثبت‌نام این طرح نیز مانند طرح‌های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود اما پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی‌الحساب، نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا طرح‌های فروش خود را تا آرامش بازار و تامین نیاز متقاضیان ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، برپایه آمارهای سامانه کدال، گروه صنعتی سایپا موفق شد در ۹ ماهه امسال ۲۳۴ هزار و ۵۷۶ دستگاه خودرو شامل ۵۰ هزار و ۴۱۳ دستگاه خودرو در خانواده پراید، ۱۶۲ هزار و ۹۴۳ دستگاه در خانواده تیبا، ۱۰ دستگاه سراتو، ۱۲۴ دستگاه آریو، ۴۰ دستگاه چانگان و ۲۰ هزار و ۶۶۵ دستگاه وانت پراید (سایپا ۱۵۱) تولید کند.

گروه خودروسازی سایپا طرح پیش فروش یکساله ۹ محصول خود با شرایط جدید را از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۸ دی ماه آغاز می‌کند.

براساس اطلاعیه این گروه خودروسازی، متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۸ به مدت ۳ روز ( به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

  • منبع خبر : تجارت نیوز