اجرای کامل تعهدات تحویل محصول پژو ۲۰۰۸ به مشتریان
اجرای کامل تعهدات تحویل محصول پژو ۲۰۰۸ به مشتریان
محمد حق پناهی گفت: به دلیل اعمال تحریم های ناعادلانه و ترک همکاری شریک فرانسوی (پژو) با ایران خودرو،‌ تعدادی از خودروهای پژو ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد محمد حق پناهی گفت: به دلیل اعمال تحریم های ناعادلانه و ترک همکاری شریک فرانسوی (پژو) با ایران خودرو،‌ تعدادی از خودروهای پژو ۲۰۰۸ به مشتریان تحویل نشده بود که با پیگیری و تلاش فراوان در تامین قطعات کسری،‌ تمامی خودروهای ثبت نامی تولید و تحویل مشتریان شد.”اجرای کامل تعهدات تحویل محصول پژو ۲۰۰۸ به مشتریان”

وی ضمن پوزش از مشتریان به دلیل تاخیر در تحویل خودروها گفت:‌ علیرغم تمام مشکلات ایجاد شده ناشی از ترک طرف فرانسوی، موفق شدیم تعداد ۱۶ هزار تعهد ایجاد شده برای این محصول را اجرا کنیم.

مدیرعامل ایکاپ یادآور شد: گروه صنعتی ایران خودرو خود را ملزم به اجرای تعهدات به مشتریان می داند و برهمین اساس شرکت مشترک این خودروساز با پژو (ایکاپ) بعد از ترک پژو از پای ننشست و با پیگیری برای تامین قطعات تولید ۲۰۰۸، تمامی تعهدات خود را برمبنای زمان ثبت نام مشتریان در برنامه فروش سراسری اجرا کرد.”اجرای کامل تعهدات تحویل محصول پژو ۲۰۰۸ به مشتریان”

گفتنی است،‌ تولید ۲۰۰۸ محصول مشترک ایران خودرو و شرکت پژو با وجود سرمایه گذاری صورت گرفته طرفین در راه‌اندازی خط تولید، به دلیل وضع تحریم‌های ظالمانه و ترک شرکت پژو با چالش هایی  اساسی مواجه شد.

هیوندای نخستین خودروساز پسابرجامی بود که با هدف مونتاژ، پا به بازار ایران گذاشت و در اواخر سال ۹۵ با کرمان‌موتور، کارش را شروع کرد. بعد از هیوندای نوبت به آمدن فرانسوی‌ها رسید، که با پیش‌فروش پرحاشیه پژو ۲۰۰۸ در اوایل تابستان ۱۳۹۶، وارد فاز اجرایی شد. پژو ۲۰۰۸ با اینکه متولد ۲۰۱۳ است اما نسخه‌ای که در ایران مونتاژ می‌شود از نسخه فیس‌لیفت آن بوده که سال ۲۰۱۶ به بازار جهانی معرفی شد. این خودرو را می‌توان کراس‌اوری هم‌سایز با کپچر و تیوولی توصیف کرد که به لطف پیشرانه قدرتمند، طراحی زیبا و بازار مستعدش، شانس بسیار خوبی برای قبضه‌کردن بازار کراس‌اورهای کوچک دارد.

  • منبع خبر : ایران جیب