اختصاص ٧میلیارد ریال جایزه نقدی برای پذیرندگان خوش‌شانس پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران
اختصاص ٧میلیارد ریال جایزه نقدی برای پذیرندگان خوش‌شانس پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران
مرحله دوم طرح «فروش‌طلايي» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با اختصاص ٧ میلیارد ریال جایزه نقدی با هدف احياء و تقويت دستگاه‌هاي POS و ارتقای سطح روابط میان بانك و پذيرندگان پایانه‌های فروش، به مدت ٦ ماه از تاريخ یکم خردادماه سال‌جاری در جریان است.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از  روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این طرح شاخص‌هاي رسوب منابع و برآيند درآمد و هزينه پذيرندگان (POS) در طول مدت زمان اجراي طرح نقش تعیین‌كننده‌ای در اجراي مطلوب آن ايفا مي‌کند.

در اين طرح، پذيرندگان براساس حداقل (مجموع مبالغ تراكنش‌هاي پايانه فروش و ميانگين منابع كل حساب‌هاي خود به غير از حساب بلندمدت) در طول مدت زمان اجراي طرح مشمول دريافت امتياز بدون سقف امتيازي و شرکت در قرعه‌کشی می‌شوند.

بانک صادرات ایران در راستای بهینه‌سازی سیستم‌های مخابراتی خود از سال گذشته با تجهیز نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مورد نیاز، تلاش ویژه‌ای برای بالا بردن سرعت انجام تراکنش در پایانه‌های فروش به کار برده که با همکاری شرکت مخابرات در برخی مناطق کشور تا ٤٠ درصد و در برخی مناطق تا ٨٠ درصد بر سرعت انجام تراکنش‌ها افزوده شده است.

میانگین زمان تراکنش در ٨٠ درصد مناطق تحت پوشش شرکت در سراسر کشور، به  ٥/٥ ثانیه ارتقا یافته و تجهیزات سخت‌افزاری لازم برای ظرفیت‌سازی و ارتقای سه برابری توان پردازش تراکنش‌ها، و در نتیجه رضایت‌مندی مشتریان بانک صادرات ایران و دست‌یابی به اهداف مورد نظر سال ٩٨ انجام شده و برای پاسخگویی به نیاز و درخواست مشتریان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

همچنین در راستای کاهش زمان حضور تکنسین‌ها در زمان اعلام خرابی و پشتیبانی ضروری (EM) از پایانه‌های فروش در جهت بالا بردن میزان رضایت‌مندی مشتریان تلاش‌های مطلوبی صورت‌گرفته و برای رفع نیازهای مشتریان آمادگی‌های ویژه‌ای در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران فراهم شده است.