ادامه روند نزولی در بورس
ادامه روند نزولی در بورس
بازار سرمایه امروز هم روندی کاهشی داشت و شاخص کل بورس بیش از ۱۳ هزار واحد کاهش یافت.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد شاخص کل بورس امروز با ۱۳ هزار و ۴۱۴ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۶۹ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۱۲۰۳ واحد کاهش به رقم ۴۳۹ هزار و ۹۱۶ واحد رسید.”ادامه روند نزولی در بورس”

معامله گران این بازار ۱۹۵ هزار معامله به ارزش ۱۸ هزار و ۷۰ میلیارد ریال انجام دادند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، معدنی و صنعتی گلگهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیرمنفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با ۹۵ واحد کاهش به کانال ۱۷ هزار واحد عقبگرد و رقم ۱۷ هزار و ۹۰۷ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۱۱۳ هزار معامله به ارزش ۱۴۹ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال انجام شد.”ادامه روند نزولی در بورس

پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صباتأمین، فولاد هرمزگان جنوب و گروه توسعه مالی مهرآیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی یک درصدی به روند نزولی سال ۱۴۰۰ خود ادامه داد. این در حالی بود که افت شاخص کل هم‌وزن ۰٫۲۷ درصد بود.

ارزش معاملات امروز بورس در حالی یکهزار و ۸۰۷ میلیارد تومان به ثبت رسید که این رقم کمترین مقدار در یکسال گذشته بوده است.

در معاملات امروز سه نماد فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر منفی را در افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل داشتند.

امروز همچنین گروه دارویی، شیمیایی و فلزات اساسی لیدرهای بازار بودند و سه نماد برکت، کمند و پالایش نیز بیش از سایر نمادها مورد توجه سهامداران قرار گرفتند.

زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر در دامنه نوسان موجب شد تا جو ترس همچنان در بورس حاکم شده و صفهای فروش سنگین‌تر از روزهای گذشته باشد.

  • منبع خبر : ایسنا