ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امورنظارت بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امورنظارت بانک رفاه با مشتریان
بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم مدیر امور نظارت بانک با مشتریان و مخاطبان در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، بیداری مدیر امور نظارت بانک رفاه و رؤسای ادارات زیرمجموعه، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.

مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز سه شنبه مورخ ۹۸٫۵٫۱۵ از ساعت ۱۰ الی ۱۲با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.