ارزش سهام عدالت ۸برابر شده است
ارزش سهام عدالت ۸برابر شده است
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: برای آزادسازی سهام عدالت منتظر نامه رهبری هستیم به محض اینکه اجازه داده شود این کار را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی  درباره زمان آزاد سازی سهام عدالت گفت: برای این کار منتظر اجازه رهبری هستیم به محض اینکه این اجازه داده شود فوراً برنامه‌ها را می‌چینیم و این کار را دنبال می‌کنیم. “ارزش سهام عدالت ۸برابر شده است”

وی در پاسخ به این سوال که برآورد شما از ارزش فعلی سهام عدالت هر نفر چقدر است، گفت: به محض اینکه این سازوکار تأیید شود ما ارزش هر سهم را تعیین می‌کنیم. چراکه قیمت بورس نوسان دارد.
صالح ادامه داد: مبنای زمانی برای تعیین ارزش هر سهم، روزی است که نامه نهایی شود؛ بنابراین نمی‌توان عددی قطعی گفت اما در حال حاضر ارزش فعلی به بیش از ۸ برابر رسیده است.

گفتنی است وی در نشستی خبری در بهمن ماه سال گذشته گفته بود: با توجه به اینکه رهبری در ابتدا خواستار تشکیل سهام عدالت بودند، در این راستا رئیس جمهور و وزیر اقتصاد برای کسب اجازه از ایشان جهت آزادسازی سهام عدالت نامه نوشته‌اند و ما منتظر پاسخ این نامه هستیم. یعنی ممکن است اصلاً به مجلس شورای اسلامی نرسد و از طریق اجازه‌نامه مقام معظم رهبری این کار را انجام دهیم و اگر تا پایان سال (سال ۹۸) اجازه رهبری را کسب کنیم تا پایان آبان‌ماه سال آینده سهام عدالت را آزادسازی خواهیم کرد.

  • منبع خبر : مهر