جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

  • شناسه : 137640
  • 20 اکتبر 2020 - 13:05
  • 0 دیدگاه

اسامی برندگان فروش فوق‌العاده سایپا فردا اعلام می‌شود

اسامی برندگان فروش فوق‌العاده سایپا فردا اعلام می‌شود
اسامی برندگان فروش فوق‌العاده سایپا فردا اعلام می‌شود
مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده هشت محصول سایپا برگزار شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده هشت محصول سایپا برگزار شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه ۳۰ مهرماه جاری حدود ساعت ۱۲ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.”اسامی برندگان فروش فوق‌العاده سایپا فردا اعلام می‌شود

مراسم قرعه کشی هشت محصول سایپا شامل سایپا ۱۵۱، دو مدل تیبا، ساینا، سه مدل وانت نیسان و پادرا پلاس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش سایپا ۷۲۴ هزار و ۶۸۴ نفر شركت كردند كه ۷۱۷ هزار و ۹۹۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش هفت هزار خودرو است و برای آنكه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه كشی باشد هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار دستگاه تیبا۲، ۵۰۰دستگاه ساینا، هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۳۰۰ دستگاه نیسان تک سوز، ۱۸۰۰دستگاه نیسان تک سوز آپشنال، ۱۸۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز و ۱۰۰ دستگاه پادرا پلاس نیز عرضه می شود.

اسامی منتخب دومین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی حدود ساعت ۱۲ ظهر فردا (چهارشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.”اسامی برندگان فروش فوق‌العاده سایپا فردا اعلام می‌شود

گروه خودروسازی سایپا برای برای منتخبان طرح فروش فوق العاده پیامك ارسال می كند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سایت سایپا مراجعه كنند.

منتخبان فرصت دارند كه تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج نسبت به پرداخت کل وجه بر اساس خودرویی كه درخواست دادند، واریز وجه انجام دهند.

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی طرح‌های فروش اخیر خودرو، مشخص شد در مجموع بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در آنها شرکت کرده‌اند که در این بین، بالغ‌بر ۷۰۰ هزار نفر، متقاضی محصولات پیش‌فروشی بوده‌اند. ایران‌خودرو هفته گذشته دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش را به‌طور همزمان اجرا کرد تا در مجموع حدود ۳۲ هزار خودرو را در قالب این طرح‌ها عرضه کند. استقبال سه میلیون نفری از فروش فوق‌العاده چندان مساله عجیبی به نظر نمی‌رسد، چه آنکه در این طرح، اولا قیمت‌ها قطعی و بسیار کمتر از بازار در نظر گرفته شده‌اند و ثانیا بازه زمانی تحویل نیز حداکثر سه ماه است.

 با این شرایط، هر متقاضی نامش در قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده از گوی بیرون آمده، عملا صاحب سودی هنگفت (شاید بیش از ۱۵۰ میلیون تومان) شده است. این در حالی است که استقبال بالغ‌بر ۷۰۰ هزار نفری از پیش‌فروش، نشان از تورم انتظاری بالای شهروندان در بازار خودرو دارد. در روش پیش‌فروش، قیمت نهایی خودروهای عرضه شده مشخص نیست، ضمن آنکه بازه زمانی تحویل نیز سال آینده خواهد بود.

  • منبع خبر : ایران جیب

برچسب ها

در بازار هیجانی ارز خریدار ندارد 02 مه 2024

در بازار هیجانی ارز خریدار ندارد

مدیرعامل اسبق بانک صادرات ایران با اشاره به نوسانات اخیر ارزی گفت: در شرایطی که بازار ارز هیجانی است متقاضی ندارد و برای حفظ ارزش پول ملی باید به سمت تک نرخی کردن ارز حرکت کنیم.

شکست تحریم با توسعه سامانه مغزه‌گیری در آب‌های عمیق/چالش‌های پسروی خزر برای شناورها 01 مه 2024

شکست تحریم با توسعه سامانه مغزه‌گیری در آب‌های عمیق/چالش‌های پسروی خزر برای شناورها

مجری طرح تهیه اطلس اقیانوس‌شناسی خلیج‌فارس و دریای عمان، گفت: ما برای انجام مطالعات در عمق ۲۱۲۳ متری نیاز به سامانه‌ای داشتیم که در شرایط تحریم، محققان ما با ابتکاری که به خرج دادند، اقدام به توسعه آن در کشور کردند و توانستیم با نمونه‌گیری‌هایی که از طریق این سامانه داشتیم، داده‌های باارزشی را کسب کنیم.

عرضه شمش طلای تولید داخلی و حراج گسترده سکه از هفته آینده 30 آوریل 2024

عرضه شمش طلای تولید داخلی و حراج گسترده سکه از هفته آینده

با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.