استعفاء امروز بهتر از فرداست
استعفاء امروز بهتر از فرداست
عده ای با راهبرد حفظ دولت روحانی و با نسبت دادن پیشنهاد استعفای او به اصلاح طلب ها در پی فریب دادن اصولگرایانند.

استعفاء امروز بهتر از فرداست

به گزارش واحد تحلیلی خبرگزاری صبح اقتصاد  عده ای با راهبرد حفظ دولت روحانی و با نسبت دادن پیشنهاد استعفای او به اصلاح طلب ها در پی فریب دادن اصولگرایانند. حال اینکه انقلاب و مردم و کشور امروز به استعفای روحانی بیش از فردا نیازمندند. همه میدانیم ظرف سه ماه آینده انتخابات مجلس در پیش است. با انتخاب مجلس و ریاست جمهوری  توامان کشور هر دو سال نیازمند کشانیدن مردم پای صندوق رای خواهد بود. همه میدانیم که شهادت رجایی و باهنر موجب زمانبندی خرداد برای انتخاب ریاست جمهوری در ایران شده است. حال اگر امروز علی برکت الله روحانی استعفاء بدهد و کفیل دولت در زمان انتخابات مجلس انتخابات ریاست جمهوری را هم در دستور اجرا قرار دهد، اتفافات بسیار میمونی در این کشور صورت خواهد پذیرفت که در نوع خود مواهب گوناگونی به دنبال خواهد داشت.

اولین اتفاق میمون و مبارک این است که کشور بعد از ۶ سال اضطراب و دلهره های نگران کننده از زد و بند دولت با غرب نفسی منطقی خواهد کشید و آرامشی مطلوب بخود خواهد دید.

دومین اتفاق میمون و مبارک این است که با عملکرد تیم روحانی و سرخوردگی مردم میزان استقبال کمتر از همیشه و به همین دلیل زمینه برای انتخاب صالحین در کشور فراهم تر است.

سومین اتفاق میمون این است که شورای نگهبان با ملاحظه عملکرد اصلاح طلبان یا کارگزاران و عدالت و توسعه ای های دروغین به روشنفکری دست نخواهد زد و از صالحین کاندیدا شده در لیست واجدین شرایط خواهد گذاشت.

چهارمین اتفاق میمون این است که هزینه انتخابات برای یک مرحله انتخاب رئیس جمهور و مجلس بسیار کاهش خواهد داشت.

پنجمین اتفاق میمون و مبارک و میمنت اثر این است که امروز تحت تاثیر عملکرد نا میمون تیم دولت دوازدهم در انتخاباتی شرکت خواهیم نمود که رئیس جمهور و مجلس در مسیر هم و با روحیه کمک به مردم و راهبرد حذف فقر و اشرافیت از کشور انتخاب خواهند شد.

ششمین اتفاق میمون و مبارک و میمنت اثر این است که  اصلاح طلبان سرخورده از عملکرد تیم روحانی آبرو و احترامی در میان مردم نخواهند داشت و لذا زمینه تبلیغاتی که مفهوم دیوارکشی حجاب و امثالهم داشته باشد، از بین خواهد رفت.

هفتمین اتفاق میمون و مبارک و میمنت اثر این است که جامعه دلسوخته و دلواپس از برجام زمینه بسیار مستعدی برای انتخاب یافته و همانگونه که از نامنویسی ها در انتخابات مجلس  پیداست با شور و شوقی انقلابی زمینه بازگشت آرمانهای انقلاب را فراهم خواهند آورد.

هشتمین اتفاق میمون و مبارک و میمنت اثر این است که با توجه به گرانی های بی مهار که دولت روحانی یا خواسته و یا نتوانسته از مهار آن سرباز زده است و همین موجب سرخوردگی مردم از مدیریت کشور گردیده ، امید به چالش راهگشا را برای مردم فراهم میکند.

نهمین اتفاق میمون و مبارک و میمنت اثر این است که اگر زبانم  و قلمم لال یک در یک میلیارد احتمالی در تیم روحانی نفوذی هایی بوده باشند که بخواهند شورشی مجدد در کشور فراهم کنند این  فتنه ایشان کور و زمینه برای نفس کشیدن متدینین فراهم میشود.

دهمین اتفاق میمون و مبارک و میمنت اثر این است که کشور تحت تاثیر انتخابات مجبور میشود گوشه چشم محبت آمیزی به فقرا داشته و در این سرمای زمستان پیش رو جامعه ۶۰ میلیونی مستحق کشور بزعم حسن روحانی آبی زیر پوستشان خواهد رفت.

یازدهمین اتفاق میمون و مبارک و میمنت اثر این است که امروز اصلاح طلب ها خودشان هم رفتن روحانی را مطالبه میکنند لذا قشقرق و ننه من غریبم راه نخواهند انداخت چرا که اینان خود از کرده خود پشیمانند و این برای مردم خود فرصت می آفریند تا در آرامش بهتری رای بدهند.

دوازدهمین اتفاق میمون و مبارک و میمنت اثر این است که در تبلیغات انتخاباتی نامزد ها برای رای آوردن از یکدیگر برای تعهد خدمت بیشتر به محرومین سبقت میگیرند و این بدیهه میتواند جو مایوس در کشور را کاملا بسود امید واقعی و نه تدبیر و امید روحانی تغییر دهد.

ایران اسلامی امروز نیازمند تحول است و اگر شرایط امروز را با وقت گذرانی با ناتوانی حاکم بر شرایط روز به یاس مزمن تبدیل کنیم، هیچ معلوم نیست در آینده زمینه برای جبران آن فراهم آید. اگر امروز تهدید استعفای دولت را به فرصت تبدیل کنیم جامعه قادر به بازسازی خود خواهد بود. از همه مهمتر اینکه آمریکا و انگلیس هر دو در مسیر حل بحران انتخابات ریاست جمهوری و استیضاح و برگزیت مشغولند و تا حد زیادی نخواهند توانست چالش های نو در مقابل ایران و انقلاب طراحی کنند. لذاست که اگر دشمن این زمینه را با عمق حمق خود مطالبه میکند ما نیز این چالش را به فرصت تبدیل نموده کشور را به روحیه ای کاملا جدید پر جوش و همگرا با مردم تبدیل کنیم. انتظار منفعلانه هیچ دردی را درمان نمیکند. انتظار برای به اصطلاح دست نخوردن ثبات آرزویی واهی است. انتظار برای عملکرد بهتر روحانی خواب و خیال است. من به ضرس قاطع عرض میکنم استعفای روحانی امروز و نه حتی امروز که یک ساعت جلوتر موهباتی فراهم می اورد که بسود انقلاب و مردم است و از فردا بسیار بهتر. والسلام

حمیدرضا نقاشیان حمید رضا نقاشیان

  • منبع خبر : صبح اقتصاد