استقبال از طرح‌های نو در صنایع نانو و های‌تک برای ایجاد ارزش‌افزوده
استقبال از طرح‌های نو در صنایع نانو و های‌تک برای ایجاد ارزش‌افزوده
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن تاکید بر پتانسیل و ارزش بسیار بالای فلز مس برای سرمایه‌گذاری، اعلام کرد که شرکت مس ایران از طرح‌ها و ایده‌های نو در زمینه صنایع نانو و های‌تک استقابل خواهد کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد ، طبق اعلام شرکت ملی مس ایران، اردشیر سعدمحمدی با بیان  اینکه فلز مس پتانسیل و ارزش بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد، اظهار کرد: سال جاری به پشتوانه همت و تلاش پرسنل شرکت ملی مس ایران و حمایت‌های مسئولان، شرکت شرایط خوبی داشته و توانسته‌است که با همت پرسنل خود رکوردهای تولیدی را در پنج‌ماهه ابتدایی سال جاری به ثبت رسانده و به لحاظ شاخص‌های عملیاتی و مالی در تراز بالایی در کشور قرار بگیرد.”استقبال از طرح‌های نو در صنایع نانو و های‌تک برای ایجاد ارزش‌افزوده

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به استقبال این شرکت از طرح‌ها و ایده‌های نو در زمینه صنایع نانو و های‌تک، گفت: باید تلاش شود با ورود به این حوزه‌ها شاهد ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر برای شرکت مس و کشور باشیم. ضمن اینکه در طرح‌های توسعه شرکت مس بایستی سرعت انجام تمامی پروژه‌های توسعه مدنظر باشد، چراکه علاوه بر مباحث مربوط به توجیه اقتصادی طرح‌ها، آنچه در این بین حائز اهمیت است، امر اشتغال‌زایی این پروژه‌ها در شرایط حساس کشور است که در راستای پیشرفت و تکمیل پروژه‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تصویب افزایش سرمایه در مجمع عادی عمومی سالیانه شرکت مس نیز، اعلام کرد: افزایش سرمایه از جمله اتفاقات خوبی است و سعی خواهیم کرد که هرچه سریعتر از محل سود انباشته، این افزایش سرمایه انجام شود.

سعد محمدی خاطرنشان کرد: طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون می‌تواند تحول عظیمی را در منطقه ایجاد کند. چنان‌چه تولید تنها ۱۰۰ هزار تن کاتد در این منطقه، براساس قیمت امروز ۱۳۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی برای منطقه به ارمغان خواهد آورد که می‌تواند نقشی مهم در توسعه و پیشرفت منطقه داشته باشد.

  • منبع خبر : ایسنا