افت هشت هزار واحدی شاخص کل
افت هشت هزار واحدی شاخص کل
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان نیمه اول معاملات ۰.۷درصد افت داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۰.۲درصد نزول کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاددر ساعت ۱۰ و ۴۵دقیقه شاخص کل بورس پس از افت هشت هزار و ۶۳۸واحدی (۰.۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۲هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۲درصدی مواجه شد.” افت هشت هزار واحدی شاخص کل

اگر در رابطه با بورس/مسکن/خودرو/دلار سئوال دارید کلیک کنید

آخرین قیمت ۳۰نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۹۱نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۲۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «شستا»، «فملی»، «خزامیا»، «امین»، «اپال»، «بوعلی» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «بپیوند»، «وهور»، «آریا»، «بگیلان»، «صبا» و «مادیرا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به ۹۳۵میلیارد تومان رسید.

اوراق مرابحه عام دولت ۸۳-شرایط خاص ۰۴۱۲۲۰ در نماد معاملاتی (اراد۸۳۱) و اوراق مرابحه عام دولت ۸۴-شرایط خاص ۰۳۰۶۲۴ در نماد معاملاتی (اراد۸۴۱) پس از پذیره‌نویسی به منظور آغاز معاملات ثانویه، امروز چهارشنبه (۱۸ فروردین) بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران گشایش می‌یابد. اوراق مذکور در نماد معاملاتی (اراد۸۳۱) ۶۰ ماه و نرخ ۱۸% و در نماد معاملاتی (اراد۸۴۱) ۴۲ ماه و نرخ ۱۸% می باشد. در این خصوص توجه به موارد ذیل ضروریست: ۱) محدودیت حجمی (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) به میزان ۲۵.۰۰۰ ورقه می‌باشد. ۲) اوراق با شرایط خاص و فاقد بازارگردان می‌باشد. ۳) تسویه حساب و پایاپای این اوراق به صورت T+۱ می‌باشد. سایر اطلاعات این اوراق در تاریخ ۱۸ فروردین در سایت رسمی فرابورس ایران در دسترس است.

  • منبع خبر : ایسنا