ایران خودرو فروش اقساطی ندارد
ایران خودرو فروش اقساطی ندارد
به دنبال انتشار اطلاعیه و اخبار فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این خودروساز ضمن تکذیب ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به دنبال انتشار اطلاعیه و اخبار فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این خودروساز ضمن تکذیب ادعای مطرح شده، تاکیدکرده مسوولیت تبعات احتمالی این اقدام، برعهده فرد متقاضی خواهد بود.”ایران خودرو فروش اقساطی ندارد”

در روزهای اخیر برخی اخبار و اطلاعیه هایی مبنی بر فروش اقساطی محصولات ایران خودرو بدون نیاز به ضامن، با بازپرداخت چهار تا ۳۶ ماهه و تحویل آنی، در حال بازنشر در برخی رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی است.

در اطلاعیه منتشر شده توسط ایران‌خودرو، تاکید شده که سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت، تنها مرجع ثبت نام مشتریان است و هر گونه ادعایی مبنی بر فروش محصولات خارج از این سایت و جز سه روش فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید برخلاف رویه معمول این شرکت است و تبعات احتمالی ناشی از این اقدام برعهده فرد متقاضی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در میز صنعت خودرو و قطعه سازی عمده ترین مشکل صنعت خودرو و دیگر صنایع کشور را قیمت گذاری دستوری عنوان کرد و گفت: مدیران صنایع مختلف به ویژه خودرو ساز باید پیگیر موارد قانونی و حقوقی به منظور برون رفت از مشکلات مربوط به قیمت گذاری دستوری شوند.

علی صحرایی با اشاره به اینکه سهامداران برای سرمایه گذاری نگاه خاص به بازار سرمایه دارند؛ افزود: مدیران با سیاست گذاری و برنامه های مدون مانع دخالت دولت در بخش قیمت گذاری شوند.

او در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به‌ وجود ابزارهای لازم در حوزه تامین مالی، گروه بهمن خودرو طی چند ماه گذشته حدود ۸۰۰ میلیارد تومان مجوز تأمین مالی گرفته که۵۰۰ میلیارد تومان آن را محقق کرده است.

  • منبع خبر : ایران جیب