بازار امروز چگونه آغاز شد / ارزش معاملات بازار به ۴۶۰۸ میلیارد تومان رسید
بازار امروز چگونه آغاز شد / ارزش معاملات بازار به ۴۶۰۸ میلیارد تومان رسید
با شروع معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل متاثر از معاملات نمادهای فلزی و معدنی حدود ۱ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۵۹۳ هزار واحد رسید،

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد با شروع معالات امروز بازار سرمایه، شاخص کل متاثر از معامله در نمادهای فلزی، معدنی و شیمیایی با رشد حدودا یک درصدی همراه شد و به یک میلیون و ۵۹ هزار واحد رسید، اما شاخص هم‌وزن همچنان منفی است و این نشان دهنده این است ک کلیت بازار سهام با روندی منفی همراه‌ است.”بازار امروز چگونه آغاز شد ”

هرچند در هفته اخیر در جلسه شورای عالی بورس و در طی جلسه غیرعلنی مجلس تصمیمات زیادی در جهت حمایت از بازار سرمایه گرفته شد و بازار در این چند وقته نشان داده که حمایت مقطعی بازار سهام جوابگو نخواهد بود، امروز هم بازار متاثر از معاملات سهم‌های شاخص‌ساز سبزپوش شده است.

شپنا مجوز افزایش سرمایه ۴۹ درصدی گرفت تا از سرمایه ۵۱۰۰ میلیارد تومان به ۷۶۰۰ میلیارد تومان برسد و نمادهای وبصادر، هرمز، ارفع، کاوه، کگل، آریا، زاگرس و مارون از جمله صف‌های خرید بازار  در نیم ساعت ابتدایی بازار بودند.

همچنین فولاد و فارس و فملی بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار داشتندو مجموع ارزش معاملات در بازارهای بورس و فرابورس ۴۶۰۸ میلیارد تومان بوده است.

در گروه خودرو با وجود بسته بودن نمادهای خودرو، خساپا و خگستر تمامی نمادهای فعال در کف قیمت روزانه معامله می‌شوند و افزایش عرضه‌ها ادامه دارد.

نفر اول در صف خرید، هیچ‌گونه فرقی با ما ندارد، فقط سعی و خطاهای بیشتری کرده، از کارگزاری‌های بیشتری استفاده کرده و یک اینترنت پرسرعت‌تر نسبت به ما دارد.

اگر شما هم مدتی باشد که در بورس فعالیت داشته باشید حتما متوجه این موضوع شده‌اید که برخی اوقات با خرید عرضه‌های اولیه در بورس می‌توانید سودهای بسیار بیشتری نسبت به سایر نمادها داشته باشید.

اگر بخواهیم ساده بگوئیم، هیچ‌گونه ترفندی در کار نیست، بلکه فقط افراد مختلف از ابزارهای مختلف برای خریدهای خود استفاده می‌کنند.

در واقع ربات‌ها، ربات نیستند! بلکه یک سری نرم‌افزار تحت ویندوز یا موبایل هستند که درخواست ثبت سفارش یا همان ارسال اُردِر شما را رأس زمانی که شما به نرم‌افزار می‌دهید با فواصل زمانی خاص به کارگزاری ارسال می کنند.

  • منبع خبر : تجارت نیوز