بازار تمام سبز ارزهای مجازی
بازار تمام سبز ارزهای مجازی
در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد رشد خوب و نسبتا سنگین این دارایی‌های دیجیتال بودیم.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از کوین مارکت کپ،  قیمت بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، ۴٫۸۲ درصد رشد کرد و به ۳۴ هزار و ۶۲۸ دلار رسید. این قیمت نسبت به هفته پیش هم ۱۱ درصد بالاتر است.”بازار تمام سبز ارزهای مجازی/ امروز بیت کوین چقدر بالا رفت؟”

با این حساب ارزش کل بازار بیت کوین امروز به ۶۴۹ میلیارد دلار رسید و این در حالی بود که دیروز ۶۲۵ میلیارد دلار بود.

نکته بازار اینجا بود که در ۲۴ ساعت گذشته فقط ۷۲۳ هزار بیت کوین به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در بازار خرید و فروش شده که حجم کمی به نسبت روزهای عادی معاملاتی به شمار می‌رود.

تعداد بیت‌کوین‌های موجود در بازار جهانی هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۷۶۲ عدد رسید. اتریوم هم امروز رشد خوبی را به ثبت رساند و ۸٫۳ درصد بالا رفت و هم اکنون ۲۲۱۴ دلار خرید و فروش می‌شود. این ارز نسبت به هفته پیش ۲۴ درصد رشد قیمت داشته است.

باینانس کوین هم امروز ۵٫۷ درصد بالا رفت و به قیمت ۲۹۵ دلار رسید. کاردانو نیز ۹٫۷ درصد رشد کرد که در میان ارزهای مطرح بیشترین افزایش قیمت را داشته است و در حال حاضر ۱٫۴۳ دلار دست به دست می‌شود. دوج کوین نیز ۳ درصد رشد کرد و به قیمت ۲۴ سنت رسید.

به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی ۵٫۵۷ درصد رشد کرده و به ۱۴۳۰ میلیارد دلار رسیده است. “بازار تمام سبز ارزهای مجازی/ امروز بیت کوین چقدر بالا رفت؟”

در این بازار همچنین ۶۲ میلیارد دلار پول جابجا شده که حجم کمی به شمار می‌رود و تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم امروز به ۱۰ هزار و ۷۴۵ نوع رسید.

  • منبع خبر : فارس