بازار سهام کجا می رود؟
بازار سهام کجا می رود؟
این چیزی است که تحلیلگرانی که خط مشی سال 2018 را خوانده اند، می گویند. مایک ویلسون می گوید: احتمالاً اقدامات فدرال رزرو، قریب الوقوع، سریع و قابل توجه خواهد بود. اگرچه این افت رکود اقتصادی ایجاد نمی کند و بخشی از روند پایین آمدن است.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد مایکل ویلسون، مدیر ارشد استراتژیک سهام ایالات متحده گفت: فردا پس از سقوط یک روزه بورس، ( شدیدتر از سقوط در سال ۱۹۸۷) به بورس بازمیگردیم.” بازار سهام کجا می رود؟”

تحلیلگران به رهبری ویلسون در یادداشتی در روز پنجشنبه نوشتند: “ما اکنون کمی زیر قیمت در S&P 500 معامله می کنیم و معتقدیم وقت آن است که سرمایه گذاران بلند مدت را افزایش دهیم.”

استراتژیست ها گفتند که بر اساس تحلیل آنها، افت اخیر S&P 500 SPX ، + ۹٫۲۸٪ از نقطه اوج در ۱۹ فوریه است و نمایانگر یک اوج دور که می تواند فرصتی برای سرمایه گذاران باشد.

ویلسون و کمپانی بر این عقیده اند که رکود اقتصادی احتمال بیشتری دارد زیرا شیوع COVID-19 ، بیماری ویروسی که اواخر سال گذشته در ووهان چین سرچشمه گرفته و در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان گسترش یافته است. باعث تعطیلی صنایع مختلف شده است.

در یادداشت روز پنجشنبه، ویلسون گفت: “عملكرد قیمت و گفتگوهای ما با سرمایه گذاران نشان می دهد كه بازار به وضوح به سمت مورد اصلی ركود، یعنی ایالات متحده درحال پیشروی است اما نقدینگی و پویایی و موقعیت یابی نقش مهمی در تسریع حرکت دارند.”

در ژوئیه سال ۲۰۱۸ ، ویلسون با دقت پیش بینی کرد که بازار بزرگترین تصحیح خود را در ماه ها مشاهده کند، با این تجمع نشانه هایی از “فرسودگی” را نشان می دهد. وی سپس نوشت: “نکته اصلی برای ما این است که فکر می کنیم فروش به تازگی آغاز شده است و این بزرگترین اصلاح از سال گذشته که در فوریه تجربه کردیم خواهد بود.”

” بازار سهام کجا می رود؟”

ویلسون اظهار داشت که انتظار دارد هرگونه رکود اقتصادی کوتاه مدت باشد و سناریوی اصلی برای S&P 500 را برای رسیدن به هدف پایان سال مشاهده می کند.

تحلیلگر مورگان استنلی و تیم وی گفتند که برای ۱۸ ماه گذشته موقعیت دفاعی را توصیه کرده اند، اما انتظار نمی رود که به دلیل شوک های اخیر که توسط شیوع ویروس ویران شده است، رکود به سرعت رخ دهد.

 بازار سهام کجا می رود؟