بازدید مدیران بانک ایران زمین، از موسسه خیریه کهریزک استان البرز
بازدید مدیران بانک ایران زمین، از موسسه خیریه کهریزک استان البرز
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین و هیئت همراه در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی این بانک از موسسه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.

بازدید مدیران بانک ایران زمین، از موسسه خیریه کهریزک استان البرز

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین و هیئت همراه در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی این بانک از موسسه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی: جمعی از مدیران بانک ایران زمین در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و انسانی این بانک و با هدف کمک به مددجویان موسسه خیریه کهریزک، از واحد استان البرز این موسسه بازدید کردند.

هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، بانک ایران زمین در این بازدید با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: بانکها جزو نهادهای پیشرو در حوزه فعالیت های اجتماعی هستند. که در تمامی اتفاقات در کنار جامعه و مردم هستند.

معاون عملیات بانکی در بازدید از بخش های مختلف این موسسه خیریه از تلاش های صورت گرفته توسط خیرین و پرسنل این موسسه تقدیر و تشکر کرد و افزود: بانک ایران زمین از گذشته روابط نزدیکی با این موسسه داشته است و امیدواریم در آینده نیز این موضوع توسعه بیشتری داشته باشد.

قدیمی افزود: در واقع یکی از دغدغه های ما احساس مسئولیت نسبت به جامعه است که در آن فعالیت می کنیم. و در این زمینه فعالیت های مختلفی را در حوزه های محیط زیست، امور خیرخواهانه، حمایت از ورزش و جوانان انجام داده ایم.

در این بازید معاون عملیات بانکی، مدیر شعب استان های البرز، قزوین و زنجان، مدیر حوزه مدیرعامل، مدیر روابط عمومی از بخش های مختلف این موسسه بازدید کردند. همچنین تعدادی تخت و میزهای غذا خوری از طرف بانک ایران زمین به این موسسه هدیه شد.