بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب، سعادت‌آباد، گلستان، عرفان نیایش و باجه امید
بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب، سعادت‌آباد، گلستان، عرفان نیایش و باجه امید
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین، روز چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه از شعب، سعادت‌آباد، گلستان، عرفان نیایش و باجه بیمارستان امید در شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان عملکرد آن‌ها قرار گرفت.

مدیرعامل و هیأت همراه در ابتدای این بازدید طی یک نشست کاری با رئیس و معاون هر یک از این شعب، عملکرد آنها را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها و نحوه دستیابی به اهداف تعیین‌ شده طبق برنامه‌های سال ۱۳۹۸ مورد بررسی قرار دادند.

شعبه سعادت‌آباد

رضا مرادی رئیس شعبه سعادت‌آباد، جواد کرمی رئیس شعبه گلستان، افسانه داوود رئیس شعبه عرفان نیایش، و علیرضا توانگر مسئول باجه بیمارستان امید ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، مسائل مرتبط با شعبه خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیئت همراه راهکارهای لازم را ارائه دادند.

بر اساس این گزارش مدیرعامل طی سخنانی در جمع کارکنان این شعب، با تقدیر از زحمات همکاران تصریح کرد: انتظار بنده این است که تمامی همکاران دست‌به‌دست یکدیگر بدهند و با عملکردی خوب و منسجم، اهداف شعب را تحقق بخشند. اهداف تعیین‌ شده برای هر یک از شعب اختصاصی است و با بررسی و مطالعه شرایط و توجه به ویژگی‌های هر یک از شعب تعیین ‌شده‌اند که یقیناً با همت و تلاش همکاران، قابل تحقق هستند.

شعبه گلستان

تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: آماده شنیدن نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای همکاران در تمامی بخش‌های صف و ستاد هستیم تا در کنار یکدیگر عملکرد کلی بانک را ارتقاء بخشیم. بازدیدهایی که توسط بنده و مدیران ارشد بانک از شعب صورت می‌گیرد، به این دلیل است که همکاران بتوانند به‌صورت رودررو، پیشنهادها، مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند. همچنین با ارزیابی دقیق‌تر و سریع‌تر می‌توان مشکلات شعب را به حداقل ممکن کاهش داد و برنامه‌ریزی خوبی در جهت سوددهی بیشتر شعب انجام داد.

شعبه عرفان نیایش

وی افزود: علیرغم مشکلات و دشواری‌های زیادی که در حال حاضر اقتصاد کشور و به‌تبع آن صنعت بانکداری کشور با آن مواجه است، می‌توان با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مناسب از مشکلات موجود عبور کرد. بدون تردید بانک کارآفرین نیز با پشتوانه کارکنانی پرتلاش، جوان، خلاق و متخصص این دوران سخت را پشت سر خواهد گذاشت.