بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعبه مرزی قصرشیرین و شعبه دالاهو در استان کرمانشاه
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعبه مرزی قصرشیرین و شعبه دالاهو در استان کرمانشاه
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سفر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و پس از بازدید از شعب ماهیدشت و سرپل ذهاب ، در شعبه مرزی قصر شیرین و شعبه دالاهو حضور یافت و با کارکنان و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، خدارحمی روز شنبه اول تیرماه در سفر به استان کرمانشاه که باهدف رسیدگی به مسائل مربوط به کارکنان و مشتریان زلزله زده این استان و بررسی اجرای بند خ تبصره ۳۳ و بند ل تبصره ۱۶ در حمایت از خسارت دیدگان انجام داد، پس از حضور در شعب ماهیدشت و سرپل ذهاب و بازدید از روند احداث مجموعه ورزشی مهر در شهرستان سرپل، از شعبه مرزی قصر شیرین که موفق به تحقق ۲۸۰ درصد برنامه عملکردی خود شده است و شعبه دالاهو بازدید و در فضایی صمیمانه با همکاران و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، در بازدید خدارحمی از شعب قصرشیرین و دالاهو، مشتریان این شعب از اقدامات و عملکرد بانک کشاورزی ابراز رضایت و قدردانی کردند.

این گزارش می افزاید: مدیرعامل بانک کشاورزی در این بازدید ها در فضایی صمیمی با مشتریان و کشاورزان دیدار و به مشکلات آن ها در زمینه روند واریز وجوه گندم و استمهال بدهی ها در اجرای بند خ تبصره ۳۳ و بند ل تبصره ۱۶ رسیدگی کرد.

شایان ذکر است خدارحمی همچنین به بررسی عملکرد این شعب در زمینه پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان، وضعیت منابع و کشاورزی منطقه پرداخت و از کارکنان خواست در مسیر حمایت حداکثری از رونق تولید کشاورزی، ضمن رسیدگی به مشکلات و مطالبات مشتریان به ویژه زلزله زدگان ، از ظرفیت های بانکداری الکترونیک به ویژه پایانه های فروش در تسهیل خدمت رسانی استفاده کنند.