بازگشت قیمت دلار به کانال ۲۴ هزار تومانی
بازگشت قیمت دلار به کانال ۲۴ هزار تومانی
دلار بعد از چندین روز حبس قیمتی در کانال ۲۵ هزار تومانی نیمه روز شنبه پا به کانال ۲۴ هزار تومانی گذاشت و نرخ آن در بازار آزاد در حال حاضر ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد دلار بعد از پنج روز حبس قیمتی در کانال ۲۵ هزار تومانی لحظاتی پیش پا به کانال ۲۴ هزار تومانی گذاشت و نرخ آن در بازار آزاد در حال حاضر ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان گزارش شد. البته روز پنج‌شنبه هم برای چند ساعت قیمت وارد کانال ۲۴ هزار تومان شد اما دوام نیاورد و در ساعات پایانی بازار به کانال ۲۵ هزار تومانی بازگشت.”بازگشت قیمت دلار به کانال ۲۴ هزار تومانی

این کاهش قیمت همزمان با برخی اخبار سیاسی بوده و از نظر فعالان بازار ارز با تداوم اخبار سیاسی این روند نزولی می‌تواند ادامه هم داشته باشد.

با توجه به فضای خنثی خبری در روزهای پایانی هفته گذشته نیز تعدادی از کارشناسان و فعالان بازار ارز، ثبات و آرامش بیشتر را برای هفته جاری پیش‌بینی کرده بودند.

صبح روز شنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۸۰ تومان شد. درحالی که روز گذشته معاملات بازار با نرخ ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان پایان یافته بود.

صرافی ملی هم قیمت خرید دلار را با ۸۲ تومان کاهش، به۲۴ هزار و ۵۷۷ تومان برای فروش و ۲۴ هزار و ۹۰ تومان برای خرید رساند.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی نیز با حدود ۸۰ تومان کاهش قیمت نسبت به آخرین روز گذشته، با نرخ ۲۴ هزار و ۳۳۴ تومان آغاز شد.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا هم از ۲۵ هزار و ۲۳۸ تومان در پایان روز ‌پنج‌شنبه به ۲۴هزار و ۵۷۷تومان در صبح امروز رسید.

همچنین بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری در سامانه نیما نیز نرخ خرید حواله دلار ۲۴ هزار و ۴۴۲ تومان و نرخ فروش آن۲۴ هزار و۵۶۹ تومان اعلام می‌شود.

  • منبع خبر : تجارت نیوز