برقراری مجدد پروازهای مسافری هما به وین
برقراری مجدد پروازهای مسافری هما به وین
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از تاریخ ۲۵ مردادماه سال جاری، براساس برنامه در روزهای شنبه هر هفته از تهران به فرودگاه وین پرواز می‌کند.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد با گسترش ویروس کووید ۱۹، بسیاری از پروازهای برنامه‌ای “هما” به مقاصد پروازی از جمله کشور اتریش متوقف شد که این وقفه چند ماهه همچنان ادامه داشت. و به دنبال رفع محدودیت بهداشتی‌های اعمال شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اتریش و صدور مجوز برای شروع مجدد پروازهای “هما” به مقصد وین، از روز  ۲۵ مردادماه سال جاری، پرواز برنامه‌ای “هما”  از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه وین انجام می‌شود.”برقراری مجدد پروازهای مسافری هما به وین”

این پرواز در روزهای شنبه هر هفته، با پرواز شماره ۷۱۷ در ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه بامداد فرودگاه امام خمینی (ره) ترک و در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه (به وقت محلی) در  فرودگاه وین به زمین می‌نشیند.

بازگشت این پرواز در همان روز،  با پرواز شماره ۷۱۶ در ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه وین پرواز می‌کند و در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.”برقراری مجدد پروازهای مسافری هما به وین”

هموطنان برای خرید بلیت این پروازها می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸  (دفتر فروش تلفنی “هما”) تماس حاصل نمایند.

هم اکنون پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما ” به مقاصد آمستردام، پاریس، میلان، رم و لندن براساس برنامه پروازی انجام می‌شود.

 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام ضمن اعلام خبر آغاز مجدد پروازهای مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام از نیمه دوم خردادماه، گفت: اهواز ، کیش و مشهد مقصدهای پروازی فرودگاه بین‌المللی پیام هستند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، «نادر مطلق ثناگو» گفت: وقفه ایجاد شده در پروازهای مسافری پیام به دلایل محدودیت‌های پروازی در شرایط کرونا بوده است که از اواسط خردادماه و در صورت عادی شدن شرایط، پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سرگرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار خارجی، کیش، مشهد و اهواز از مقصدهای پروازی فرودگاه بین‌المللی پیام خواهند بود.

وی ادامه داد: با توسعه پروازهای مسافری در استان البرز کسب و کار مشاغل مرتبط با این حوزه رونق خواهد گرفت، بنابراین نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق این مهم باید برنامه‌ریزی داشته باشند.

  • منبع خبر : ایسنا