بهار ۴۱ انفجار حضور بود
بهار ۴۱ انفجار حضور بود
تمام رشته های اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی هم با این راهپیمایی پنبه شد . رئیس جمهورهم با اینکه از اقتصاد سخن نگفت اما در بهار چهل و یکم سخن گفت و از حضور معنادار ملت سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت : «اینجانب در مقابل بزرگی ملت عزیزمان سر تعظیم فرود می‌آورم و از آحاد مردم و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی که با مشارکت هوشمندانه خود در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز، صفحه زرین دیگری در تاریخ درخشان انقلاب رقم زدند،تقدیر و تشکر می‌کنم».

به گزارش واحد تحلیلی خبرگزاری صبح اقتصاد امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن معنی دار و تاثیر گذار تر از همه این ۴۰ سال گذشته بود. با ینکه بخش اعظمی از کشور در تداوم رحمت باران طراوت بیش از پیش خود را ادامه میداد لاکن مردم بی اعتنا به باران و برف و سرما به خیابانها آمدند و نقش برجسته و ماندگار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی حکاکی نمودند که تا ابد پاک شدنی نیست. چرا که یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حضور چهل ساله از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت داشت این حماسه به معنای واقعی بی نظیر برای دوستان مایۀ  غرور و سرفرازی و نشاط و امید و برای دشمنان و مخالفان این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

امروز همۀ دنیا شاهد بودند که در تمامی شهرها و روستاهای کشور، مردم ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یکصدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد می زدند. مردم از نقاط مختلف استانها و شهرستانها و حتی بخشها و روستاها با حضور خود در این راهپیمایی، پشتیبانی خود از ولایت و نظام را بار دیگر به جهانیان اثبات کردند. شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با مشت‌های گره کرده خود شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر آل‌سعود خائن را سر می‌دادند و با این حضور غرور آفرین به همه جهانیان اثبات کردند که هرآنچه دشمنی‌های آنها با انقلاب اسلامی ایران ادامه پیدا کند، ایستادگی آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد. واقعا باید فریاد کرد که دیدید، آمریکا هیچ غلطی نتوانست‌ انجام‌ دهد؟  واقعا در طول همه این چهل سال حتی آن روز که نیروهای‌ خود را آموزش داد و به‌ ایران‌ اعزام کرد در حالی‌ که‌ ما آن روزها حتی خبر هم نداشتیم و حتی اگر میداشتیم هم قدرت‌ کافی نداشتیم‌ خدا شن‌ها را مامور کرد تادشمنان اهریمنی و آمریکایی ما در آتش‌ شن‌ بسوزند. این‌ سیلی‌ بزرگی‌ بر صورت آمریکا بود. از آن زمان ملت ما این درک عمیق را یافته اند که با همدلی و مقاومت میتوان کسب رضای خدا نموده و با این پشتوانه، آمریکا را تحقیر کرد. فلذاست که با جسارت میتوان گفت که انقلاب دهه‌های پیش رو را نیز با قدرت و اقتدار همیشگی بلکه مصمم تر طی می‌کند و اهداف حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه را بحول و قوه و اذن خدا در ایران و جهان پیاده خواهد نمود و دشمنان بدانند که این تازه اول ماجراست چرا که ما تازه به سن عقلانیت و بلوغ نایل آمده ایم و سن بلوغ برخی اشتباهات گذشته در انتخابات ها را جبران خواهد نمود. ان شاالله . والسلام .

حمیدرضا نقاشیان