بهای نفت در بازارهای جهانی
بهای نفت در بازارهای جهانی
قیمت نفت خام در معاملات امروز دوشنبه تحت تاثیر خبر تایید اضطراری واکسن کرونای فایزر در اداره غذا و داروی آمریکا رشد کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد قیمت نفت خام در معاملات امروز دوشنبه تحت تاثیر خبر تایید اضطراری واکسن کرونای فایزر در اداره غذا و داروی آمریکا رشد کرد.”بهای نفت در بازارهای جهانی

قیمت نفت خام در معاملات امروز دوشنبه تحت تأثیر خبر تأیید اضطراری واکسن کرونای فایزر در اداره غذا و داروی آمریکا رشد کرد.

تا ساعت ۷:۱۲ به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، ۱۸ سنت یا ۰.۳۶ درصد رشد کرد و به ۵۰.۱۵ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، ۱۴ سنت یا ۰.۳۰ درصد رشد کرد و به ۴۶.۷۱ دلار رسید.”بهای نفت در بازارهای جهانی”

این در حالی اتفاق می‌افتد که این شاخص‌ها در معاملات روز جمعه تحت تأثیر افزایش محدودیت‌های قرنطینه‌ای جدید در نیویورک افت کرده بودند و شاخص برنت به زیر ۵۰ دلار رسیده بود.

تأیید اضطراری واکسن کرونا در آمریکا این خوش‌بینی را در سرمایه‌گذاران ایجاد کرد که اقتصاد جهان و در نتیجه تقاضای نفت، با سرعت بیشتری به وضعیت نرمال باز می‌گردد.

  • منبع خبر : ایران جیب