بهای نفت در بازارهای جهانی
بهای نفت در بازارهای جهانی
پس از امضای بسته کمک مالی کرونایی آمریکا از سوی رئیس جمهور این کشور، نفت مقداری از افت قیمت ساعات اولیه معاملات امروز را ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد پس از امضای بسته کمک مالی کرونایی آمریکا از سوی رئیس جمهور این کشور، نفت مقداری از افت قیمت ساعات اولیه معاملات امروز را جبران کرد و به ۵۱٫۷۳ دلار رسید.”بهای نفت در بازارهای جهانی

پس از اینکه دونالد ترامپ کمک مالی کرونایی ۲٫۳ تریلیون دلار برای اقتصاد آمریکا را امضا کرد، نفت مقداری از افت قیمت ساعات اولیه معاملات امروز را جبران کرد اما نگرانی در مورد تقاضا در کوتاه مدت بر احساس حاکم بازار تاثیر گذاشته است.

هر بشکه نفت برنت با ۴۴ سنت افزایش ۵۱٫۷۳ دلار فروخته شد. نفت برنت در ساعات اولیه معاملات به ۵۰٫۵ دلار رسیده بود.

هر بشکه نفت خام آمریکا با ۴۷ سنت افزایش ۴۸٫۷۰ دلار معامله شد.

جفری هالری، تحلیلگر بازار گفت: «باتوجه به اینکه ترامپ لایحه را امضا کرد، نفت به سرعت بیشتر افت قیمت امروز خود را جبران کرد.»

این اقدام رئیس جمهور آمریکا باعث خوشحالی شد زیرا مزایای بیکاری را به میلیون ها آمریکایی بازگرداند و از تعطیلی دولت فدرال جلوگیری کرد.

اما نوع جدید ویروس که در ابتدا در انگلیس دیده شد و اکنون در چندین کشور دیگر هم دیده شده است، محدودیت های حرکتی را بیشتر خواهد کرد که سبب نگرانی در مورد بهبود تقاضا برای نفت می شود.

  • منبع خبر : ایران جیب