تاکید بر حمایت از اشتغالزایی با پرداخت تسهيلات قرض الحسنه
تاکید بر حمایت از اشتغالزایی با پرداخت تسهيلات قرض الحسنه
محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران به همراه توکلي عضو هيات مديره و طبلشي رييس اداره کل پشتيباني به منظور ارزيابي عملکرد شعب در ارائه خدمت به مشتريان، مراجعين و متقاضيان از شعب لرستان بازديد كردند.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران به همراه توکلي عضو هيات مديره و طبلشي رييس اداره کل پشتيباني به منظور ارزيابي عملکرد شعب در ارائه خدمت به مشتريان، مراجعين و متقاضيان از شعب لرستان بازديد كردند.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این سفر، از شعب شهرهای اليگودرز، نورآباد، کوهدشت، رومشکان و… بازديد شد.

در این بازدیدها، رییس هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران، ضمن بررسي و ارزيابي شيوه بازاريابي و ارائه خدمت و تکريم مشتري در شعب، درخصوص اهميت بازاريابي، رعايت اصول مشتري مداري، توجه به بهداشت اعتباري و ….، رهنمودهاي لازم را بيان داشت.

محسن پدرام، در جمع همکاران شعب اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه اجرای بانکداری خرد با فعاليت هاي خود و بدون هرگونه انتظار کسب سود و انتفاع توانسته است وضعيت اقتصادي خيلي از اقشار جامعه را بهبود بخشد.

وی افزود: در بیشتر موارد این مبالغ خرد و تسهیلات قرض الحسنه اعطايي، باعث ايجاد شغل در مناطق کمتر برخوردار شده و تداوم اين روند خدمت رساني، منوط به تقويت منابع بانک از طريق بکارگيري و اجراي راهبردهاي مناسب در امر بازاريابي و جذب منابع قرض الحسنه در سطح شعب است.

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران تصريح کرد: در راستاي تحقق اين امر مي بايست تمامي همکاران اعم از روسا، معاونين و کاركنان هر شعبه براي جذب منابع بيشتر، اجراي تعهدات و افزايش سهم از بازار تلاش كنند.

در ادامه توکلی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نيز با تبيين خدمات و طرح هاي ارزشمند بانک در راستاي خدمت رساني به آحاد جامعه و تعامل با نهادهايي همچون بنياد مسکن، كميته امداد، ستاد اجرايي فرمان امام (ره) و …، بر اجراي برنامه هاي ترسيمي بانك براي بهبود اشتغال در مناطق محروم تصريح نمود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه ارزنده بانک نزد مردم، بر لزوم اهتمام همکاران در شناسایي و ارزيابي ظرفيت ها و پتانسيل هاي اقتصادي منطقه و همچنين جذب منابع پايدار در راستاي افزايش سهم بانک از بازارهاي پولي، رعايت اصول مشتري مداري، اهتمام در اجراي طرح هاي ارزنده بانک از جمله طرح همياران مهر، افزايش تعامل با خيرين جامعه به منظور ارائه خدمت به اقشار آسيب پذير و كمتر برخوردار و همچنين كمك به بهبود معيشت مردم منطقه براي ايجاد رونق اقتصادي تاكيد كرد.