تحریم ایران به زیان ترافیک هوایی منطقه و پروازهای عبوری خاورمیانه‌ است
تحریم ایران به زیان ترافیک هوایی منطقه و پروازهای عبوری خاورمیانه‌ است
رئیس بخش CNS دفتر منطقه‌ای قاهره در بازدید از بخش های مختلف مرکز کنترل فضای کشور گفت: ایجاد مشکل و تحریم برای ایران به زیان حمل و نقل هوایی و پروازهای عبوری خاورمیانه است.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مونا النداف، رئیس بخش CNS دفتر منطقه‌ای قاهره روز گذشته‌ از فعالیت بخش‌های مختلف مرکز کنترل فضای کشور از جمله IFPS (سامانه تجمیع طرح پروازی)، مرکز کنترل و بخش تجهیزات ارتباطی، راداری و اتوماسیون بازدید کرد.

وی در این بازدید عنوان کرد: ایران یکی از مهمترین کشورهای منطقه در حوزه هوانوردی است که بار ترافیک هوایی بالایی دارد، در بازدید از بخش‌های مختلف معاونت هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تحت تاثیر تلاش‌های خوب و اقدامات مفید انجام شده قرار گرفتم و وضعیت موجود راضی کننده است.

رئیس بخش CNS دفتر منطقه ای قاهره افزود: ما در منطقه خاورمیانه با مشکلاتی در حوزه ترافیک هوایی مواجه هستیم و باید برای تامین زیرساخت های مدرن CNS در ایران و کشورهای دیگر منطقه از جمله سوریه و یمن اقدام شود.

وی با تاکید بر تلاش برای جلب حمایت مجامع بین المللی از صنعت هوانوردی ایران بیان کرد: تحریم و بروز مشکل برای صنعت هوایی ایران تاثیر نامطلوبی بر ترافیک هوایی منطقه وارد می‌کند.

  • منبع خبر : ایسنا