تخلف استخراج رمز ارز را گزارش کنید جایزه ببرید
تخلف استخراج رمز ارز را گزارش کنید جایزه ببرید
رضا اردکانیان در حاشیه مراسم افتتاح ۱۵ پروژه توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران از جایزه چند میلیون تومانی برای اعلام تخلف استخراج کنندگان رمز ارزها خبر داد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه مراسم افتتاح ۱۵ پروژه توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران، در قالب چهاردهمین هفته پویش هرهفته الف_ب_ ایران در خصوص آخرین جزئیات سد فینسک تجن گفت: این پروژه هم مانند دیگر پروژه ها نیازمند بررسی‌های لازم است.”تخلف استخراج رمز ارز را گزارش کنید جایزه ببرید”

او ادامه داد: آنچه که قابل نقل است، اطمینان دادن به کشاورزان است، ولی الزاما هر تصمیمی گرفته می‌شود، نیازمند همیاری مسئولان است.

وی افزود:  تا امروز  یک هزار و ۱۰۰ مرکز غیرقانونی تولید ارز دیجیتال در کشور شناسایی و تعطیل شده‌اند، ولی به کسانی که در شناسایی این مراکز کمک کنند و گزارشی از وجود مراکز غیرقانونی تولید ارز دیجیتال بدهند، ۱۰ میلیون تومان پاداش داده می‌شود.

اردکانیان افزود: در حال حاضر وزارت نیرو ظرفیت مالی خود را افزایش می دهد، ولی در گذشته این گونه نبوده است و امروز هم برای اجرای پروژه‌ها نیازمند انجام ظرفیت مالی از منابع داخلی هستیم.”تخلف استخراج رمز ارز را گزارش کنید جایزه ببرید”

وزیر نیرو ادامه داد: متاسفانه آهنگ اجرای برخی از طرح‌ها کند است، ولی امیدوار هستیم با فعالیت ساز و کارها، پروژه ها را تکمیل و به پایان برسانیم.

سخنگوی صنعت برق گفت: نیروگاه ها چنانچه نسبت به رعایت تعرفه مصوب عمل کنند، برای مراکز استخراج ارزهای مجازی می توانند فعالیت داشته باشند.

مصطفی رجبی مشهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در پاسخ به اینکه نیروگاهها می توانند در زمینه استخراج رمز ارز فعالیت داشته باشند افزود: امکان این امر مشروط به رعایت دو شرط ارسال درخواست و رعایت تعرفه مصوب برای مراکز استخراج ارزهای مجازی فراهم است.

وی اضافه کرد: نیروگاه ها در عین حال نمی توانند از سوخت یارانه ای برای استخراج بیت کوین و سایر رمزارزها استفاده کنند.

سخنگوی صنعت برق گفت: نیروگاهی که مستقل از شبکه باشد نیز می تواند با ۷۰ درصد قیمت سوخت صادراتی در این بخش فعالیت داشته باشددر عین حال مستقل بودن از شبکه بسیار مهم است.

  • منبع خبر : ایسنا