تسکو برند پیشتاز صنعت قالب بتن کشور
تسکو برند پیشتاز صنعت قالب بتن کشور
تسکو برند رسمی شرکت تجهیز ساختمان کسری است که بصورت تخصصی به تولید و فروش قالب بتن و داربست می‌پردازد و انواع تجهیزات دسترسی در ارتفاع از محصولات شناخته شدۀ تسکو در صنعت راه و ساختمان و بلندمرتبه سازی محسوب می‌شود.

تسکو برند پیشتاز صنعت قالب بتن کشور

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصادتسکو برند رسمی شرکت تجهیز ساختمان کسری است که بصورت تخصصی به تولید و فروش قالب بتن و داربست می‌پردازد و انواع تجهیزات دسترسی در ارتفاع از محصولات شناخته شدۀ تسکو در صنعت راه و ساختمان و بلندمرتبه سازی محسوب می‌شود. تسکو در سه دورۀ سال‌های ۱۳۹۱، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ به عنوان کارآفرین برتر کشور شناخته شده است. همچنین در سالهای ۹۲ و ۹۳ تسکو توانسته است عنوان صادرکنندۀ برتر کشور را از آن خود کند.

صادرات برند تسکوتاکنون به کشورهای عراق، امارات متحدۀ عربی، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان و ازبکستان بوده است و تسکو در تمامی این پروژه‌ها کارشناسان مسلط به زبان و ویژگی‌های آن منطقۀ جغرافیایی و کشور را پیگیر انجام کار کرده است که به نوبۀ خود از لحاظ حرفه‌ای یک امتیاز ارزشمند محسوب می‌شود. این پروژه‌ها شامل طرح‌های عظیمی از قبیل سد، ساختمان های بلند مرتبه، تونل و پل و … می‌شود که عمدتاً در بخش زیرساخت‌های حیاتی آن کشورها به شمار می‌آید.

کارخانۀ تولیدی تسکودر فاز دوم شهرک صنعتی شکوهیۀ قم قرار دارد که با بیش از ۱۵۰ نفر پرسنل با حداکثر توان تولیدی در حال کار است و دفتر مرکزی آن در خیابان شانزدهم خالد اسلامبولی تهران قرار دارد.

در تیر ماه ۱۳۹۸ طرح توسعه کارخانه شماره ۲ تسکو به تصویب هیت مدیره رسید که اجرای آن علاوه بر افزایش توان عملیاتی شرکت، بیش از ۵۰ فرصت اشتغال مستقیم را ایجاد کرد.

تسکو

قالب بتن تسکو

محصولات تسکو
قالب فلزی بتن مدولار
قالبهای مدولار با کاربری‌های دیوار بتنی، دال بتنی، فوندانسیون بتنی، ستون بتنی با ابعاد و اندازه های مورد نیاز در کمترین زمان توسط شرکت تسکو تولید و ارائۀ می‌شود.
قالب پلی وود
پلی وود یک متریال از چوب چند لایه است که توسط چسب و تحت فشار زیاد ساخته می‌شود و دارای ضریب تکرار تا ۲۰ برابر یا بیشتر هستند.
قالب‌های خاص بتن
منظور از قالب خاص بتن، قالب‌هایی در حجم‌های متنوع و مختلف هندسی طبق نیاز پروژه است که جداگانه طراحی و ساخته می شوند. از جمله قالب‌های خاص می توان به پایه پل های خاص (گلدانی)، ستون‌های گرد (قطرهای مختلف)، احجام مخروطی و … اشاره کرد.
داربست و کفراژ
داربست های تولید شده در تسکو شامل داربست مدولار مثلثی، داربست چکشی، جک سقفی است که برای کفراژ‌بندی دال یا تیر و زیر سازی پل‌ها استفاده می‌شود و جایگزین خوبی برای جک سقفی است. زودبست نام نسل جدید داربست فلزی تسکو است که شامل لوله، پلتفرم و تمامی قطعات به صورت پیش ساخته است.
ملزومات قالب بندی بتن
تسکوتمامی ملزومات قاب‌بندی بتن را هم تولید و عرضه می‌کند. این ملزومات شامل این قطعات هستند: سولجر، گیره متوسط، پین و گوه، گیره لوله به لوله، گیره بلند، بولت عصایی، واشر تخت، واشر دو لوله، مهره خروسکی، براکت، سکوی بتن ریزی

پروژه‌های تسکو
تسکو در پروژه‌های مهم و بزرگی ایفای نقش کرده است که برخی از آنها بدین شرح هستند:

پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی برکت
پروژه هتل ایران مال – تهران
پروژه پارکینگ طبقاتی توسعه حرم – قم
پروژه پل ارتباطی فرودگاه امام – تهران
پروژه پل راه آهن قزوین رشت – لوشان
پروژه پردیس سینمایی ملت – تهران
پروژه تصفیه خانه فاضلاب غرب تهران
پروژه پل های بزرگراه باکری – تهران
پروژه تونل های راه آهن قزوین رشت
پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس
پروژه تصفیه خانه فاضلاب ناصریه – عراق
پروژه نیروگاه آبی (زیرزمینی) سد گتوند
پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی پرند
پروژه پتروشیمی دماوند – عسلویه
پروژه تعمیرات هواپیما بویینگ ۷۷۷ آسمان
پروژه آب شیرین کن تسکو در بندرعباس
قیمت محصولات تسکو
نحوۀ قیمت‌گذاری محصولات تسکو باتوجه به مشاوره مهندسی رایگان قبل از پروژه به شدت رقابتی و به سود مشتریان منتهی می‌شود.

تسکو

قیمت قالب بتن تسکوهم باتوجه به وزن و کیفیت ورق‌های فولادی و کیفیت ساخت محصول نهایی در شرایطی است که نسبت به متوسط بازار کشور در کمترین قیمت قابل محاسبه قرار دارد. ضمن اینکه تسکو چند نوبت در سال فروش‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد که با مراجعه به سایت تسکو در آدرس teskoco.com یا شماره تماس ۲۲۲۲۰۹۹۹ می‌توانید از آنها مطلع شوید.

  • منبع خبر : صبح اقتصاد