نجات جان اعضای یک خانواده از مرگ حتمی توسط آتش‌نشانان
نجات جان اعضای یک خانواده از مرگ حتمی توسط آتش‌نشانان

یک خانواده چهار نفره که در منزل مسکونی خود در معرض مرگ حتمی قرار گرفته بودند، توسط آتش‌نشانان نجات یافتند. نقص در اتصالات موتورخانه و انتشار دود حاصل از روشن بودن مشعل از طریق رایزرها و پاسیو به داخل ساختمان و در نهایت تجمع گاز co در طبقات ساختمانی در خیابان کارگر جنوبی، بعد از […]

یک خانواده چهار نفره که در منزل مسکونی خود در معرض مرگ حتمی قرار گرفته بودند، توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

نقص در اتصالات موتورخانه و انتشار دود حاصل از روشن بودن مشعل از طریق رایزرها و پاسیو به داخل ساختمان و در نهایت تجمع گاز co در طبقات ساختمانی در خیابان کارگر جنوبی، بعد از چهارراه لشگر منجر به مسمومیت شدید چهار نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر، همسر و دو فرزند پسر شد.

این خانواده به علت سرمای چند شب اخیر، اقدام به استفاده از بخاری در اتاقهای خواب کرده بودند که وجود اتصالات فوق العاده ناایمن در لوله‌های بخاری جهت تخلیه گاز co از طریق پنجره اتاقهای خواب و مسدود کردن تمامی منافذ ورود و خروج هوا و نیز بسته بودن کامل تمامی در و پنجره‌های این واحد مسکونی موجب کمبود اکسیژن در داخل این منزل شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ تمامی این عوامل و همچنین نشت گاز مونوکسیدکربن حاصل از سوختن ناقص موتورخانه و بخاری باعث شد هر چهار نفر از اعضای این خانواده درمعرض گازگرفتگی قرار گرفته و دچار مسمومیت شدید شوند که اگر هوشیاری همسایگان و تلاش امدادگران نبود به احتمال زیاد این خانواده جان خود را از دست می‌دادند.