تولید روغن نباتی جهان با عزم کارگران و کارفرما از سر گرفته می‌شود
تولید روغن نباتی جهان با عزم کارگران و کارفرما از سر گرفته می‌شود
مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با عزم و اراده کارگران و کارفرمای روغن نباتی جهان در استان زنجان در آنان در آینده نزدیک شاهد شروع تولید در این بنگاه اقتصادی خواهیم بود.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد کریم یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل  و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با عزم و اراده کارگران و کارفرمای کارخانه روغن نباتی جهان در استان زنجان با همدلی و همکاری موثر آنان در آینده نزدیک شاهد شروع تولید در این بنگاه  اقتصادی خواهیم بود.

وی گفت: بنگاه  اقتصادی روغن نباتی جهان که به دلائل مشکلات ناشی از تحریمها و کمبود مواد اولیه و نقدینگی مدتی تعطیل  بوده به زودی فعالیت تولیدی خود را از سر خواهد گرفت.

یاوری تاکید کرد: در کارخانه روغن نباتی جهان زنجان حدود ۱۰۰ نفر کارگرمشغول  به کار هستند.

مدیر کل حمایت از مشاغل  و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تمام کارگران روغن نباتی جهان با همکاری موثر در جریان راه اندازی بنگاه و بازسازی و به روز رسانی دستگاهها و ماشین آلات برای شروع تولید هستند.

به گفته وی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و مسئولان استانی همراهی و همکاری لازم و مفید و موثری برای تجدید تولید و فعالیت در کارگاه را به عمل آوردند.

یاوری خاطرنشان کرد: حدود سه هزار تن مواد اولیه ( روغن خام) به کارخانه روغن نباتی جهان وارد شده تا پس از بازسازی دستگاهها تولید در بنگاه به جریان در آید.

وی گفت: درشرایط تحریم کارگران و کارفرمایان باید با درک صحیح از شرایط موجود با همدلی و همکاری بیش از پیش  مشکلات را از پیش روی بردارند و با جدیت و کوشش روز افزون به تولید کمی و کیفی بیاندیشند و همت خود را بر حل  مشکلات  و خلاقیت در تامین نیازهای مواد اولیه و تجهیزات و قطعات قرار دهند.

به گفته یاوری، در شرایط کنونی فعالیت دو چندان  کارگروههای تسهیل و رفع موانع تولید در استانها مورد انتظار است. چنانچه کارگروههای تسهیل  و رفع موانع تولید استانها به ریاست استانداران جلسا ت را در محل فعالیت بنگاههای اقتصادی با حضور نماینده کارگران و کارفرمایان  برگزار نمایند، کارگشا و اثر بخش تر خواهد بود.

وی همچنین گفت: صمیمیت و محبت  و اخوت و همکاری و همدلی و بین کارگران و کارفرمایان قطعا در حل مشکلات بنگاهها موثر و کارگشا است.

  • منبع خبر : فارس