تولید ماسک در ایران خودرو
تولید ماسک در ایران خودرو
با دستور مدیرعامل ایران خودرو، شرکت مهرکام پارس اقدام به تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک و توزیع در شبکه بهداشت و درمانی می‌کند.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی- مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو – به شرکت مهرکام پارس ماموریت داد که برنامه تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک بهداشتی جهت کمک به شبکه سلامت  کشور برای مبارزه با کرونا را در این شرکت اجرایی کند.

این در شرایطی است که ویروس کرونا بسیاری از شهرهای ایران و کشورهای جهان را درگیر کرده است و دسترسی به وسایل بهداشتی از جمله ماسک و دستکش از نیازهای مبرم مردم و بخش های درمانی به شمار می‌رود.”تولید ماسک در ایران خودرو”

گفتنی است، مهرکام پارس که در حوزه طراحی و مهندسی قطعات پلیمری خودرو فعالیت می کند از شرکت های زیرمجموعه ایران‌خودرو است.

در همین رابطه سایپا نیز اعلام کرده که تولید ماسک تنفسی در شرکت آذین سایپا آغاز شده است.

 همزمان با شیوع کرونا ویروس در اصفهان و نیاز شهروندان به ماسک، یک کارگاه تولیدی با تغییر خط فعالیت اش اقدام به تولید ماسک‌های پارچه‌ای چند بار مصرف کرده است، پارچه‌های این ماسک‌ها به تایید وزارت بهداشت رسیده است و این وزارت خانه بر روند تولیدات این کارگاه نظارت دارد. این کارگاه با به کارگیری تمام توان خود در سه شیفت کاری توانسته است ۱۴۰ هزار ماسک در روز را جهت مصرف در کشور تهیه کند.دستگاه های فول اتوماتیک تولید ماسک پزشکی و بیمارستانی، کلیه مراحل تولید را بصورت تمام اتوماتیک همراه با دوخت التراسونیک انجام می دهد. این دستگاه ها در دو مدل بندی و کشی (کش از داخل یا کش از خارج) با بدنه آلومینیومی، پنل لمسی (تاچ)، موتورهای کم صدا و تغذیه اتوماتیک طراحی شده اند.ساخت خطوط تولید مکانیزه ماسک سه لایه کش دار یک بار مصرف پزشکی .
کاملا بهداشتی ، بدون نیاز به پمپ باد . سیستم برق تک فاز به جای سه فاز با مصرف انرژی فوق العاده کم به نسبت نمونه های خارجی .
نیاز به فضای کم و با صدای فوق العاده کمتر به نسبت نمونه های خارجی .
سیستم دوخت التراسونیک .
خط تولید فوق شامل یک دستگاه بدنه دوز و یک دستگاه بند دوز ،
با ظرفیت خروجی حداقل ۵۰ عدد در دقیقه روی سرعت متوسط و قابل ارتقاء تا ۱۲۰ عدد در دقیقه
امکان تولید خطوط فول اتومات با ظرفیت های بالای صنعتی وجود دارد .
دارای یک سال گارانتی و به صورت مادام العمر خدمات پس از فروش .
لازم به ذکر است کلیه خطوط تولیدی دیگر نیز به صورت سفارشی ساخته میشود .
سه لایه و ۴ لایه

  • منبع خبر : ایسنا