جشنواره همراه بانک تجارت با خدمتی جدید آغاز شد
جشنواره همراه بانک تجارت با خدمتی جدید آغاز شد
همزمان با آغاز جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت، سامانه ثبت نام غیرحضوری خدمات نوین این بانک راه‌اندازی شد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد جشنواره جدید همراه بانک تجارت همزمان با ایام عید سعید فطر با جوایز ارزنده کمک هزینه خرید مسکن، دو کمک هزینه خرید خودرو، یکصد جایزه ۱۰ میلیون ریالی و ده‌ها جایزه ارزنده دیگر آغاز شد.

بانک تجارت به منظور بهره مندی سایر مشتریان از این جشنواره امکان ثبت نام غیرحضوری همراه بانک و اینترنت بانک تجارت و همچنین تغییر رمزهای این دو سرویس را در بستر اینترنت فراهم کرده و به این ترتیب دیگر نیازی به حضور مشتریان در شعب این بانک برای بهره مندی از این خدمات نخواهد بود.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به  https://my.tejaratbank.ir  و ثبت اطلاعات تجارت کارت خود نسبت به ثبت نام، دریافت رمز و همچنین تغییر رمز این دو خدمت اقدام کنند.

مشتریان و اعضای باشگاه مشتریان این بانک می‌توانند با کسب امتیاز از طریق نصب اپلیکیشن همراه بانک، انتقال وجه پایا، ساتنا، موبایلی و شتابی، خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته‌های اینترنتی و عضویت در باشگاه مشتریان شانس خود را برای بهره‌مندی از جوایز ارزنده جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت افزایش دهند.

دریافت اپلیکیشن همراه بانک تجارت از طریق  سایت اینترنتی این بانک به نشانی mobilebank.tejaratbank.ir و کافه بازار امکان‌پذیر است.