خودروهای جدید وارداتی در راه بازار
خودروهای جدید وارداتی در راه بازار
خودروهایی که سه سال بود در پارکینگ دلال‌ها دپو شده بودند حالا به وفور به بازار عرضه شده‌اند. به نظر می‌رسد که خوشبینی‌ها نسبت به خودرو در بازار افزایش پیدا کرده است.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد تا چند ماه پیش اگر به دنبال خرید خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۸ صفر بودید با قیمت نجومی در بازار روبه‌رو می‌شدید و حتی در برهه‌هایی اصلا خودروی صفر در بیشتر نمایشگاه‌ها پیدا نمی‌شد. اما بررسی بازار در روزهای اخیر نشان می‌دهد که دلال‌ها و احتکارکننده‌های خودرو نسبت به ادامه روند دپو کردن و عرضه قطره‌چکانی خودروهایشان به بازار ناامید شده‌اند و تلاش می‌کنند تا پیش از به توافق رسیدن توافق هسته ای آنها را به پول نقد تبدیل کنند.”خودروهای جدید وارداتی در راه بازار”

به جز خودروها صفر، خودروهای دست دوم که صفرشویی می‌شوند هم این روزها در بازار زیاد پیدا می‌شوند و حتی برخی از فروشندگان به شما این اطمینان را می‌دهند که خودروی صفرشویی شده را با گارانتی تحویل‌تان می‌دهند. اگر به دنبال خرید خودروی صفر هستید چهار مدل را بیش از بقیه در بازار دیدیم و فروشنده‌ها هم به راحتی برای فروختن‌شان تخفیف می‌دهند.
رنو کولیوس مدل ۲۰۱۸
دیگر کم کم داشتیم از کولیوس ناامید می‌شدیم و خودمان را برای قیمت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیونی آن آماده می‌کردیم که بازار ترمز افزایش قیمت در کانال دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون کشید و الان این شاسی بلند زیبای فرانسوی را می‌توان با دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون هم خریداری کرد.
چیزی که باعث شده بسیاری از کسانی که بین خرید سانتافه، سورنتو و راوفور مردد بودند به سراغ کولویس بروند سیستم تعلیق نرم و سواری عالی آن در ترکیب با انواع و اقسام آپشن‌ها و شتاب قابل قبول موتور ۲٫۵ لیتری ۱۷۱ اسبی آن است.
البته اگر خدمات پس از فروش برایتان مهم است دوستانه توصیه می‌کنیم که به سراغ کره‌‌ای‌ها بروید.
خودروهای جدید وارداتی در راه بازار
سال ۱۴۰۰ را در حالی آغاز کردیم که فروشندگان برای اپتیما جی تی لاین قیمت‌های عجیب یک میلیارد و ۷۰۰ و حتی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی اعلام می‌کردند.
این خودرو در حال حاضر بین یک میلیارد و ۵۵۰ تا یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود. با این تعداد نسخه‌های صفر کیلومتر آن در بازار محدود است(هر چند نسبت به گذشته وضعیت بهتر شده) اما به دلیل محبوبیت اپتیما در بازار بعید می‌رسد که بتوانیم بار دیگر اپتیمای یک میلیارد و ۳۰۰ میلون تومانی را حداقل در کوتاه‌مدت ببینیم.
هیوندای آزرا مدل ۲۰۱۹
بودن در بازه قیمیتی فولکس واگن پاسات این روزها در بیش از هر زمان دیگری برای آزرا دردسر ساز شده و فروش آن را کاهش داده است.
اگرچه با سدانی روبه‌رو هستیم که یک سرو گردن از اپتیما و سوناتا بالاتر است اما قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیونی هم برای آن هنوز غیرمنطقی به نظر می‌رسد و فکر نکنیم دیگر خبری از آزرای دو میلیارد و ۵۰۰ میلیونی به گوشتان برسد.
احتمالا این خودرو روند نزولی را تا قیمت زیر دو میلیارد تومان هم ادامه خواهد داد. اگر خواهان خرید سدانی نرم و بادوام هستید و دل در گروی سئول دارید آزرای گرنجور خودروی مناسبی است.
  • منبع خبر : ایسنا