درخشش مدیران سایپا در دوران تحریم
درخشش مدیران سایپا در دوران تحریم
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت از صنعت خودروی کشور گفت: سیاست مجلس حمایت از صنعت خودرو است.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحد نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر کشوری باید صنعت خودرو داشته و از آن حمایت کند، گفت: صنعت خودرو یک صنعت مادر است و موجب تقویت صنایع دیگر و اشتغال پایدار در کشور می‌شود.”درخشش مدیران سایپا در دوران تحریم”

وی افزود: باید از تولیدات داخلی حمایت شود تا بتوانیم در اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنیم.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: ما دارای قدرت و شرایط خاصی هستیم و باید به تولیدات داخلی به خصوص صنعت خودرو توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام موحد تصریح کرد: داخلی‌سازی صنعت خودرو یک ضرورت است و باید با تمام توان در جهت توسعه و اشتغال این صنعت گام برداشت.

وی با اشاره به عملکرد مدیران سایپا و نقش این شرکت در افزایش و رونق تولید اظهار داشت: اینجانب معتقدم مدیران سایپا در سال‌های اخیر خیلی خوب درخشیدند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق توانستند سطح صنعت خودرو را ارتقا دهند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عنوان کرد: خودروهای جدیدی که از سوی سایپا تولید و روانه بازار می‌شود نشان از عزم مدیران این شرکت برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور است.”درخشش مدیران سایپا در دوران تحریم”

حجت‌الاسلام موحد گفت: به دلیل مزایا و فواید زیاد صنعت خودرو برای اقتصاد کشور باید این صنعت مورد توجه ویژه قرار گیرد و از همه کسانی که در این عرصه فعالیت دارند حمایت شود.

بازار روسیه بازار بسیار یزرگ و رقابتی است که تمام برندهای خودرویی به طور آزادنه در آن فعالیت دارند، لازم به ذکر است که برند چری تا کنون ۵ بار موفق به دریافت جایزه بهترین برند چینی در بازار پر رقابت این کشور شده است که نشان دهنده پیشرفت و قدرت برند چری به عنوان یکی از بهترین برندهای چینی به عنوان سمبل توسعه صنعت خودروسازی چین است.

نشریه اتوگودا در سال ۲۰۰۰ انتخاب خودروی سال در بازار روسیه را پایه‌گذاری نمود که امسال بیش از ۱ میلیون مصرف‌کننده در سرتاسر کشور روسیه به آن رای داده‌اند.

 

  • منبع خبر : ایران جیب