جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024

  • شناسه : 134887
  • 12 سپتامبر 2020 - 16:56
  • 0 دیدگاه

درگاه مشتریان بالقوه سازمان خصوصی سازی ایجاد شد

درگاه مشتریان بالقوه سازمان خصوصی سازی ایجاد شد
درگاه مشتریان بالقوه سازمان خصوصی سازی ایجاد شد
سازمان خصوصی سازی به منظور افزایش شفافیت، اقدام به ایجاد درگاه مشتریان بالقوه بر روی پایگاه اینترنتی خود به نشانی www.ipo.ir نموده است.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از سازمان خصوصی سازی، به منظور افزایش شفافیت، ایجاد فضای رقابتی و تقویت حضور حداکثری بخش خصوصی و تعاونی توانمند در عرضه‌های سهام دولتی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، سازمان خصوصی سازی در راستای تحقق سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی اقدام به ایجاد درگاه مشتریان بالقوه بر روی پایگاه اینترنتی خود به نشانی www.ipo.ir نموده است.

بر این اساس اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با ثبت اطلاعات خود از طریق این درگاه، عضو بانک مشتریان بالقوه سازمان خصوصی‌سازی شوند.” درگاه مشتریان بالقوه سازمان خصوصی سازی ایجاد شد”

شایان ذکر است تمامی آگهی‌های عرضه سهام دولت حسب مورد، از طریق پیامک یا نامه به اطلاع اعضای بانک مذکور خواهد رسید.

 رئیس قوه قضاییه درباره برخی واگذاری‌های مساله‌دار در خصوصی‌سازی، دستور داد ضمن تسریع در رسیدگی به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی سازی و مدیران متخلف برخی شرکت‌ها، سازمان بازرسی، موضوع تعیین تکلیف خصوصی سازی های مساله دار و خلاف ضوابط و مقررات مانند شرکت‌های هفت تپه و پالایشگاه کرمانشاه را از سازمان خصوصی سازی و وزارتخانه های ذیربط پیگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی مسئولان قضائی افزود: در موضوع پرونده های مرتبط با واگذاری ها درخصوصی سازی، دو جنبه وجود دارد، یکی جرایم افراد و دیگری بررسی نحوه واگذاری که آیا مطابق ضوابط صورت گرفته است؟

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه پرچم عدالت خواهی و مبارزه با فساد توسط حسین بن علی (ع) برافراشته شده، افزود: دستگاه قضایی به طور خاص هم متولی نظارت بر اصلاح بسترهای فسادزا هم قضاوت عادلانه و هم مقابله با مفسدان است.

وی ادامه داد: شفاف سازی در نظام های اقتصادی و تحقق دولت الکترونیک را از دولت، پیگیری می کنیم.

رئیسی اظهار داشت: توصیه در این زمینه کافی نیست وظیفه ما اقدام و عمل براساس شاخص های قابل اندازه گیری است.

  • منبع خبر : مهر

برچسب ها

سرمایه‌گذاری کشورهای عربی در کیش/ کیش باید ایران آینده شود 25 آوریل 2024

سرمایه‌گذاری کشورهای عربی در کیش/ کیش باید ایران آینده شود

مدیرعامل منطقه آزاد کیش از افزایش ۱۰ برابری حضور گردشگر خارجی در کیش و همچنین سرمایه‌گذاری کشورهای عربی در بخش تجاری، مسکن و هتل های کیش خبر داد و گفت: با توجه به این‌که مناطق آزاد کاملا دست بخش خصوصی اداره می‌شوند، شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردمی) در مناطق آزاد کاملا اجرایی است و می‌تواند الگو باشد. همچنین کیش باید ایران آینده شود؛ لذا ضرورت دارد قانون مناطق آزاد در کیش به عنوان منطقه آزاد نسل اول اجرا شود و معافیت‌های مالیاتی نیز برای جذب سرمایه‌گذار و جلوگیری از فرار سرمایه برقرار باشد.

پایان یک توقف طولانی/ گاز ایران در مسیر پاکستان 24 آوریل 2024

پایان یک توقف طولانی/ گاز ایران در مسیر پاکستان

طرح انتقال گاز ایران به پاکستان از حدود ۱۵ سال پیش طراحی و اجرا شد که تاکنون به دلایل مختلفی وارد فاز عملیاتی نشده بود، اما با حضور ایران در پاکستان و مذاکرات صورت گرفته و با ابراز تمایل طرف پاکستانی، این موضوع اکنون به مرحله اجرا نزدیک‌تر شده است.

تورم فروردین ماه اعلام شد 23 آوریل 2024

تورم فروردین ماه اعلام شد

طبق اعلام مرکز آمار، در فروردین امسال شاخص قیمت مصرف کننده خانوارهای کشور به عدد ۲۳۶.۳ رسیده است که نسبت به ماه قبل، ۲.۶ درصد افزایش، نسبت به ماه مشابه سال قبل، ۳۰.۹ درصد افزایش و در ۱۲ ماهه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۳۸.۸ درصد افزایش داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.