دورکاری در تهران برابر شرایط شهرهای نارنجی
دورکاری در تهران برابر شرایط شهرهای نارنجی
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به اینکه تهران در شرایط نارنجی قرار دارد تاکید کرد: باید دورکاری در تهران برابر مصوبه ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به اینکه تهران در شرایط نارنجی قرار دارد تاکید کرد: باید دورکاری در تهران برابر مصوبه ستادملی مقابله با کرونا با شرایط شهرهای نارنجی اجرایی شود.

غلامرضا عباس پاشا در تشریح روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش امارهای کرونا، گفت: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی از جمله تهران یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری فعالیت کنند یعنی می توانند تا ۷۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند یعنی در این بخش نیز تا ۵۰ درصد می توانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند.

وی افزود: در شهرهای قرمز نیز خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای نارنجی به تمامی دستگاه های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای ان نیز نظارت خواهد شد.

  • منبع خبر : ایران جیب