دوم اسفند ۹۸، انتخاباتی حماسی
دوم اسفند ۹۸، انتخاباتی حماسی
مجلس شورای اسلامی کانون تبلور و تحقق منویات نظام اسلامیست. تمرکز روی بهینه سازی خروجی از مجلس اعم از چشم اندازها و قانونمندی و ریل گذاری و نظارت بر مسیر اعتلای خط حیات بخش ظهور از تکالیف هر مومن به راه امام (ره) و رهبری معظم انقلاب است

دوم اسفند ۹۸، انتخاباتی حماسی

به گزارش واحد تحلیلی پایگاه خبری صبح اقتصاد مجلس شورای اسلامی کانون تبلور و تحقق منویات نظام اسلامیست. تمرکز روی بهینه سازی خروجی از مجلس اعم از چشم اندازها و قانونمندی و ریل گذاری و نظارت بر مسیر اعتلای خط حیات بخش ظهور از تکالیف هر مومن به راه امام (ره) و رهبری معظم انقلاب است. این تمرکز فقط در صورتی جلوه تعیُن و تشکل و اسقرار بخود میگیرد که مسیر هموارتری برای ظهور طراحی و خط تقابل دشمن با این نیات برآورد و همت هایی برای اقدام و اجرای طرح و در عین حال مشغولیات دشمن تجهیز شوند. در ساختار قانون اساسی ما این ماموریت به مجلس شورای اسلامی سپرده شده تا اتاقهای فکر تخصصی در حوزه ها و دانشگاهها و بنیادهای فکری را تقویت نموده و به خدمت اعتلای نظام بگمارد. مقام معظم رهبری بارها و از جمله در دیدار با مردم آذربایجان در روز سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ بدین نکته اشاره داشتند که فرمودند:« من به شما عرض بکنم که انتخابات یک جهاد عمومی است؛ انتخابات مایه‌ی تقویت کشور است؛ انتخابات مایه‌ی آبروی نظام اسلامی است… چشم دوستان و دشمنان هم دوخته‌ی به اینجا است. دشمنان میخواهند بدانند که حالا بعد از این همه تلاش و تبلیغات و مشکلات اقتصادی‌ای که در کشور وجود دارد و بدعهدی‌ای که غربی‌ها و اروپایی‌ها با ما کردند و فشارهایی که آمریکایی‌ها دارند وارد میکنند بالاخره نتیجه‌اش در مردم ‌چه شده. دوستان ما هم در اطراف دنیا با نگرانی نگاه میکنند تا ببینند چه خواهد شد. البتّه [ما] هر وقت پیغامی به یک مجموعه‌ای از دوستانمان میدهیم، همیشه بنده میگویم هیچ نگران نباشید، از ملّت ایران نگران نباشید؛ ملّت ایران میداند چه‌ کار دارد میکند، بلد است چه‌ کار بکند و دارد میکند کار خودش را. » این فرموده ناظر به عمق ایمان ملت ایران است اما ایشان نمی فرمایند مکر دشمن را که با ابزار عوامل داخلی محقق میشود ندیده بگیریم.

امروز بیدار نمودن آحاد ملت ایران با دقت و بروز و حتی ساعت و دقیقه لازم است. چرا که دشمنان از ابزار فضای مجازی بنفع خود بهره های زیرکانه میبرند و اگر ما رسالت مداری خود را با توجه و شناخت از نیات پلید دشمن اعمال نکنیم گاهی راه هموار در مسیر اعتلای ملت را ناهموار میبینیم.

غفلت از انحراف های گذشته امروز ابزار دشمن شده و برای جدا کردن مردم از نظام و سنگ اندازی در راه تکامل اهداف نظام دست آویز پیدا کرده است. پیشگیری از تکرار غفلت های گذشته نیازمند توجه نمودن مردم به نوع انتخاب است. اینکه مردم باید برای انتخاب خود به جامعیت مجلس توجه نمایند اصل و اینکه فریب تبلیغات جریان سازان برای اعمال نظراتی که چهل و یک سال در مسیر کندی ایجاد نموده اند نیز الزامی است.

عده ای متاسفانه رسوب سیاسی این کشور شده اند و هر چه بزرگان و از جمله امام و رهبری روی سپردن امور به جوانان و نیروهای روییده از رویش انقلاب تاکید میکنند، مورد خدشه و تعیین راه برای قدرت طلبی خود میکنند. این چسبندگی از عوارض دنیا طلبی با کلاه تعریف تکلیف بیش نیست. ایران اسلامی و مسیر گام دوم انقلاب نیازمند نیروهای تازه نفس و پای کار است.

مردم عزیز ایران بدین امر که در این انتخابات رسوب زدایی یک نیاز است کاملا توجه دارند.

مردم ایران پیغام و پسغام ها را ولو منتسب به رهبری معظم انقلاب جدی تلقی نمیکنند.

مردم کرامت منصب ایران آماده اعزام نیروهای پا به رکاب و آستین بالا زده جدید و مقاومت معیار خویش به مجلس یازدهمند و این اقدام خویش را عبادتی در جهت تجهیز برای گام دوم انقلاب و در راستای هدایتهای رهبر معظم انقلاب بر میشمارند و در دوم اسفند ۹۸ از جنبه حضور و کیفیت انتخاب حماسه ای ماندگار می آفرینند. والسلام

حمیدرضا نقاشیان حمید رضا نقاشیان

  • منبع خبر : صبح اقتصاد