دو عرضه اولیه در هفته جاری
دو عرضه اولیه در هفته جاری
امروز و فردا عرضه اولیه نماد "شاروم" در فرابورس و نماد "امین" در بورس آغاز خواهد شد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد  سهام شرکت پتروشیمی ارومیه(سهامی عام)، در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته توسط هیات پذیرش اوراق بهادار در بازار دوم فرابورس پذیرش شد و بر این اساس این شرکت امروز ۸۴ میلیون سهم خود (معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت) را از طریق عرضه اولیه و با نماد «شاروم» وارد بورس می‌کند.”جزئیات دو عرضه اولیه در هفته جاری”

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۴۰ سهم بوده و ثبت سفارس نیز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ امروز خواهد بود. دامنه قیمت در ثبت سفارش نیز از مبلغ ۶۲۰ تا ۶۳۰ تومان است.

همچنین فردا،  تعداد یک میلیارد و ۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت “تامین سرمایه امین” به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی” گروه ” فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی”و طبقه”فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی طبقه بندی نشده در جای دیگر” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” امین ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۳۰۰ سهم و کف و سقف قیمت نیز به ترتیب ۹۸۰ تا ۱۰۴۰ تومان است.

امروز در جریان معاملات گروه ساختمانی سبز و پر تقاضا دنبال می‌شود. کرمان از مرز ۱۴ هزار تومان گذشت. ثشاهد همچنان صف خرید را تجربه می‌کند. سایر نماد‌ها نیز در محدوده‌های مثبت دنبال می‌شوند.

خودرویی‌ها امروز نوسانی داد و ستد می‌شوند. خپارس٬ ورنا٬ ختور٬ ختراک٬ خزر و خنصیر باافت قیمت همراه اند. خبهمن٬ خاذین٬ خکمک٬ خکار٬ خموتور٬ خپویش و خلنت مثبت داد و ستد می‌شوند. خزامیا متعادل است.

بانکی‌ها امروز معاملاتی پر تقاضا را تجربه می‌کنند. نماد‌های دی٬ ونوین٬ وپاسار٬ وسینا٬ وگردش و وملل با افزایش قیمت همراه اند. وکار پر عرضه داد و ستد می‌شود. وپارس و وشهر متعادل اند.”دو عرضه اولیه در هفته جاری”

محصولات شیمیایی امروز معاملاتی نوسانی و مثبت را تجربه می‌کنند. شگویا و پترول پر عرضه داد و ستد می‌شود. مارون٬ شبصیر٬ شسینا٬ شصدف و خراسان با افزایش قیمت همراه اند. تاپیکو و فارس متعادل اند.

  • منبع خبر : ایسنا