به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، سایت مدیا آرشیو که در زمینه بررسی و رتبه بندی آگهی های مختلف تبلیغاتی فعالیت می کند، با اعلام این خبر درباره ویژگی های تیزر رادیویی بیمه آسیا بیان داشت: “آغاز تیزر با موسیقی و لحن متناسب با هدف انسانی همراه می گردد و در ادامه، به تحریک توجه مخاطب می پردازد. این تیزر در ادامه موفق می شود مفهوم “خدمت” را بیان کند و پس از آن بر عبارت “برنده باش” تأکید می کند. لحن گوینده در روندی معقولانه از تصویرسازی در ابتدای تیزر، اطمینان بخشی در میانه تیزر و ایجاد احساس آرامش در مخاطب در پایان تیزر تغییر می کند و این ویژگی، نشان از توانمندی گوینده و هدفمند بودن تیزر است.”
رتبه برتر تیزر رادیویی بیمه آسیا
تیزر رادیویی سومین جشنواره بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا، به عنوان یکی از تیزرهای برتر صدای جمهوری اسلامی برگزیده شد.
لینک کوتاه :
https://sobh-eqtesad.ir/?p=95858
برچسب ها
برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست
بررسیهای تسنیم نشان می دهد، ذخایر کالاهای اساسی و غذایی کشور در وضعیت مطلوب قرار دارد و همانند سالهای متمادی گذشته، پاسخگوی تامین امنیت غذای مردم در سال جاری هست.
رسانه عبری: احساس ناامنی موجب گرانی در اسرائیل شده است
یک رسانه اقتصادی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، به دلیل گسترش احساس نا امنی در اسرائیل، موج جدیدی از گرانی گریبان اسرائیلیها را گرفته است.
ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش مییابد/ وزارت صمت باید بر توزیع کالاها نظارت کند
سید علی گفت: همزمان با اینکه بانک مرکزی ارز را با نرخهای ۲۸۵۰۰ و ۴۰ هزار تومان برای واردات کالاهای اساسی تخصیص میدهد، از سوی دیگر وزارت صنعت، معدن و تجارت باید نظارت بر توزیع را به درستی اعمال کند.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.