رزروی ‌های ایران‌خودرو تا ۵ تیر مهلت واریز دارند
رزروی ‌های ایران‌خودرو تا ۵ تیر مهلت واریز دارند
مشتریان منتخب که در لیست رزروی‌های فهرست ذخیره در طرح پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو با افرادی که تا مهلت تعیین شده، اقدام به واریز وجه خودرو نکرده‌ بودند، جایگزین شدند و تا پنجشبه این هفته مهلت واریز دارند.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصادگروه صنعتی ایران‌خودرو قرعه‌کشی پیش‌فروش ۴۵ هزار دستگاه خود را ۲۴ خردادماه برای ۱.۵ میلیون مشتری خود انجام داد و به آن‌ها تا پایان روز شنبه(۳۱ خردادماه) برای واریز مبلغ علی‌الحساب خودروها مهلت داد.”رزروی ‌های ایران‌خودرو تا ۵ تیر مهلت واریز دارند”

علاوه بر ۴۵ هزار دستگاه قطعی، این گروه خودروساز ۲۰ درصد و به تعداد ۹ هزار دستگاه هم به عنوان ذخیره قرعه‌کشی کرد تا در صورتی که مشتریان قطعی منتخب در موعد تعیین شده اقدام به واریز وجه نکردند، افراد رزرو جایگزین شوند.

بر این اساس پس از اتمام مهلت تعیین شده، طبق اعلام گروه خودروسازی ایران‌خودرو پیامک از سوی ایران‌خودرو برای افراد جایگزین ارسال شده است.

این تعداد از متقاضیان تا روز پنجشنبه این هفته پنجم تیرماه مهلت دارند تا با واریز وجه پیش پرداخت خودرو طبق جدول اعلام شده در بخش‌نامه پیش‌فروش یک‌ساله نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.”رزروی ‌های ایران‌خودرو تا ۵ تیر مهلت واریز دارند”

مشتریان از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای پرداخت وجه خودرو می‌توانند اقدام کنند.

متقاضیان فهرست ذخیره در طرح پیش فروش یک‌ساله محصولات ایران‌خودرو با افرادی که اقدام به واریز وجه خودرو نکرده‌اند، جایگزین شدند.

 متقاضیان فهرست ذخیره در طرح پیش فروش یک‌ساله محصولات ایران‌خودرو با افرادی که اقدام به واریز وجه خودرو نکرده‌اند، جایگزین شدند.

بر همین اساس پیامکی از سوی ایران‌خودرو برای افراد جایگزین ارسال شده است. این تعداد از متقاضیان تا روز پنجشنبه این هفته پنجم تیرماه مهلت دارند تا با واریز وجه پیش پرداخت خودرو طبق جدول اعلام شده در بخش‌نامه پیش‌فروش یک‌ساله نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.”رزروی ‌های ایران‌خودرو تا ۵ تیر مهلت واریز دارند”

میز کار در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای پرداخت وجه خودرو در دسترس مشتریان قرار دارد.

مدل خودرو قیمت اعلام شده توسط شورای رقابت (تومان) قیمت اعلام شده توسط ایران خودرو (تومان)
پژو ۴۰۵ بنزینی GLX ۵۴٫۷۰۰٫۰۰۰
پژو ۴۰۵ دوگانه سوز GLX ۵۷٫۹۰۰٫۰۰۰
پژو ۴۰۵ بنزینی SLX ۵۸٫۷۰۰٫۰۰۰ ۶۸٫۳۹۵٫۸۰۰
پژو پارس سال ۶۶٫۳۰۰٫۰۰۰
پژو پارس سال دوگانه سوز ۶۸٫۹۰۰٫۰۰۰
پژو پارس tu5 ۶۸٫۹۰۰٫۰۰۰ ۷۹٫۷۰۹٫۸۰۰
  • منبع خبر : ایسنا