رشد ۱۵ درصدی ریپل در یک روز / چرا XRP رشد کرد؟
رشد ۱۵ درصدی ریپل در یک روز / چرا XRP رشد کرد؟
در حالی که کل بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته با ثبات روبرو بود، ریپل توانست بیش از ۱۵ درصد رشد داشته باشد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد در حالی که کل بازار رمزارزها وارد یک فاز ثبات نسبی بعد از رشد شده است، ریپل به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. در ۲۴ ساعت گذشته ریپل بیش از ۱۵ درصد رشد داشته و اندازه بازارش از مرز ۶۰ میلیارد دلار گذشته است. در حال حاضر هر ریپل ۱٫۳ دلار در حال معامله است.”رشد ۱۵ درصدی ریپل در یک روز / چرا XRP رشد کرد؟

در یک هفته گذشته، XRP بیش از ۶۰ درصد رشد داشته و حتی عملکردش از کاردانو هم بهتر بوده است. این برای نخستین بار در سه ماهه اخیر است که ریپل به چنین سطوحی می‌رسد.

با توجه به آمار شرکت سانتیمنت، این رشد قیمتی در پی تحولات اخیر در زنجیره بلاکچین ریپل بوده است.

نوآوری ریپل
ریپل به دنبال ورود به آخرین روند NFT است. توسعه دهنده این رمزارز به این نکته اشاره کرده که دفتر کل ریپل برای رشد توکن‌های‌ غیرقابل تعویض بسیار مناسب است.

NFTها محدوده وسیعی از فضای رمزارزها را به خود اختصاص داده‌اند. تقریبا هر پروژه بزرگ بلاک‌چین به دنبال آوردن NFTها به پلتفرم خود است تا بتواند اکوسیستم خود را گسترش دهد.

در حال حاضر اتریوم سهم بزرگی از بازار NFTها را در اختیار دارد. این توکن‌ها مسیری اختصاصی برای دیجیتالی کردن دارایی‌ها کمیاب ارائه می‌کنند و راه آنها را برای بازارهای جدید تسهیل می‌کنند. سازگاری رپیل با NFTها می‌تواند مرحله بعدی رشد این رمزارز باشد و به توسعه بازار این ارز دیجیتال در فضای کریپتو کمک کند.

دامیننس بالای بیت‌کوین باعث شده تا هرگونه حرکت این ارز با حرکت سایر ارزها همراه شود و برای همین است که فعالان بازار برای سرمایه‌گذاری در آلت‌کوین‌ها اول شرایط بیت‌کوین را مد نظر قرار می‌دهند.

داده‌های زنجیره‌ای می‌تواند تمایل حرکت قیمت را برای تحلیلگران فراهم کند. سرمایه‌گذاران با این داده‌ها می‌توانند سطوح سوددهی رمزارزها را بشناسند.

یکی از مهم‌ترین داده‌ها حرکت نهنگ‌ها است. حرکت نهنگ‌ها سیگنال‌های زیادی در رابطه با بازار به سرمایه‌گذاران می‌دهد. اخیر نهنگ‌ها از حالت خفته بیدار شدند و سفارشات نشان‌دهنده فعالیت آن‌هاست. معاملات با وجود نهنگ‌ها عمق بیشتری پیدا کرده است.

حجم وسیعی از بیت‌کوین وارد صرافی‌ها شده و طی دو هفته گذشته تقریبا ۷۰ تا ۸۰ هزار بیت‌کوین به فروش رسیده است.

میانگین ارزش معاملات ۴۰۶ هزار دلار است و افزایش قابل توجهی نسبت به دو ماه گذشته داشته و همچنین معاملات بزرگ بالای ۱۰۰ هزار دلار هم افزایش قابل توجهی داشت که نشان‌دهنده حرکت نهنگ‌ها است.

  • منبع خبر : تجارت نیوز