رقیب پژو ۲۰۷ اتوماتیک
رقیب پژو ۲۰۷ اتوماتیک
از سال 1391 تا کنون MVM 315 به عنوان یکی از پرطرفدارترین هاچ بک های موجود بازار ایران عرضه شده و همواره نظر بسیاری را به خود جلب ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد از سال ۱۳۹۱ تا کنون MVM 315 به عنوان یکی از پرطرفدارترین هاچ بک های موجود بازار ایران عرضه شده و همواره نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.  ۲ ورژن فیس لیفت از این خودرو تا کنون به بازار آمده و این بار مدیران خودرو در نظر دارد تا فیس لیفت سوم از این هاچ بک محبوب را راهی بازار کند.”رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک به بازار می‌آید”

جدا از تغییرات ظاهری خودرو در برخی نماها و تغییر کلی داخل خودرو، آپشن های جدید و مورد توجهی بر اساس نیاز بازار به این خودرو افزوده شده است.

به گزارش ایران جیب از پرشین‌خودرو، خودروی ۳۱۵ پلاس مدیران خودرو با استاندارد آلایندگی یورو۵ و گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد که مورد تقاضای بسیاری از خریداران خودروهای هاچ بک است که به دنبال سهولت بیشتر علی الخصوص در ترافیک هستند از سوی دیگر موتور ۱٫۵ لیتری این خودرو با قدرت ۱۰۷ اسب بخار بسیار کم مصرف است.

این خودرو دارای آپشن های رفاهی جدید دیگری چون سانروف، سیستم رهیاب ماهواره ای ( جی پی اس ) و همچنین به لحاظ ایمنی مجهز به سیستم ای اس پی ( کنترل پایداری الکتریکی ) است.

طراحی زیبا و مدرن، ابعاد مناسب، موتور کم مصرف و توانمند در کنار سیستم انتقال قدرت اتوماتیک و خدمات پس از فروش و شبکه گسترده نمایندگی های مدیران خودرو می تواند ۳۱۵ پلاس را تبدیل به یک انتخاب معقول نماید.”رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک به بازار می‌آید”

پس از توقف تولید ۴ ساله ی پژو ۲۰۷ – Peugeot 207، ایران خودرو پژو ۲۰۷ ایرانیزه ی خود را در سال ۱۳۹۵ روانه ی بازار کرد. ۲۰۷ جدید شامل تغییرات ظاهری از جمله چراغ های جدید جلو و عقب، آیینه و رینگ های جدید شده است. همچنین مانیتور لمسی، غربیلک فرمان جدید با دکمه های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل، دی لایت، دوربین و سنسور عقب از جمله امکانات اضافه شده به ۲۰۷ جدید هستند. علیرغم آنکه گزارش های مشتریان حاکی از ایراد و خرابی های عجیب برقی و فنی پژو ۲۰۷ هستند، اما ۲۰۷، به خصوص در تیپ اتوماتیک، به فروش خوبی دست یافته است. ظاهر به روزتر ۲۰۷i نسبت به دیگر خودرو های اقتصادی داخلی و امکانات رفاهی قابل قبول آن از دلایل موفقیت این خودرو در بازار داخلی خودروست. برجسته ترین رقیب ۲۰۷ اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک محسوب می شود. شتاب پژو ۲۰۷i اتوماتیک توسط Car.ir مورد بررسی قرار گرفته است و شما میتوانید ویدیو آن را در کارلانچ تماشا کنید.

  • منبع خبر : ایران جیب