روند حرکت بانک اقتصادنوين در سال ۹۸ بسيار اميدوار کننده است
روند حرکت بانک اقتصادنوين در سال ۹۸ بسيار اميدوار کننده است
مديرعامل بانک اقتصادنوين: روند حرکت بانک اقتصادنوين در سال 98 بسيار اميدوار کننده استمديرعامل بانک اقتصادنوين ضمن تشريح عملکرد اين بانک، روند حرکتي سال 98 را بسيار مثبت و اميدوار کننده ارزيابي کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد و به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، عليرضا بلگوري، مديرعامل اين بانک در جلسه شوراي مديران گفت: خوشبختانه با اقدا‌م‌هاي زيربنايي انجام‌ شده در سال گذشته، زمينه براي رشد و تعالي بانک فراهم شده و اين روند حرکتي مثبت از نتايج انجام کار استاندارد و باکيفيت است.

او با اشاره به ارائه محصولات و خدمات نوين در ماه‌هاي اخير، گفت: با اقدام‌هاي انجام‌ شده علي‌رغم کاهش نرخ سود سپرده‌ها و قيمت تمام‌ شده پول، روند رشد منابع بانک در وضعيت مناسبي قرار دارد. اکنون لازم است حوزه‌هاي اعتبارات، بانکداري شرکتي، سرپرستي‌ها و شعب بانک با رعايت بهداشت اعتباري، نسبت به افزايش متناسب تسهيلات اعطايي و درآمدهاي بانک اقدام کنند.

بلگوري کاهش مطالبات معوق بانک را از ديگر توفيقات سال جاري برشمرد و با تقدير از فعاليت‌هاي حوزه حقوقي در مورد پرونده‌هاي بدهکاران بزرگ بانک گفت: تعيين ‌تکليف مطالبات معوق بانک و وصول آن‌ها، جان تازه‌اي بر پيکره بانک خواهد دميد و اميدواريم تا پايان شش‌ماهه نخست سال ۹۸ خبرهاي بسيار خوبي براي همکاران داشته باشيم.