ریزش مجدد بیت کوین
ریزش مجدد بیت کوین
پیوستن رئیس بانک مرکزی ژاپن به جمع بانکدارانی که تردید خود را نسبت به کارایی ارز دیجیتال در دنیای واقعی اعلام کرده‌اند، باعث بی‌ثباتی ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد پیوستن رئیس بانک مرکزی ژاپن به جمع بانکدارانی که تردید خود را نسبت به کارایی ارز دیجیتال در دنیای واقعی اعلام کرده‌اند، باعث بی‌ثباتی بیشتر بازار ارزهای مجازی شده است.”ریزش مجدد بیت کوین”

ارزش بیت کوین ۷ درصد کاهش یافته و به حدود ۳۵۵۰۰ دلار رسید. تاجران منتظر بی‌ثباتی‌های جدید در دو روز آینده هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

ارزش ارزهای دیجیتال با پیوستن رئیس بانک مرکزی ژاپن به جمع بانکدارانی که تردید خود را نسبت به کارایی این صنعت در دنیای واقعی اعلام کرده‌اند، ضربه سختی خورده است.

به گفته یکی از تحلیلگران ارشد موسسه سوئیس کوت:«با توجه به ناآرامی های به وجود آمده در سراسر بازار ارز مجازی این احتمال وجود دارد که شاهد یک آخر هفته متلاطم در تجارت بیت کوین و سایر ارزهای مجازی باشیم».

قیمت بیت کوین ۱۰ درصد در ابتدای هفته گذشته افزایش یافت یافت ولی ۱۸ درصد در روز بعد از آن پایین آمد. بی ثباتی بسیار بالایی در تجارت بیت کوین وجود دارد به طوری که باعث شده بسیاری از تحلیلگران با نظر روسای بانک‌های مرکزی موفق باشند.

در همین حین، ارزش بیت کوین در هفته‌ای که گذشت تغییر چندانی نداشت ولی در کل، ۴۴ درصد نسبت به اوج ارزش آن یعنی ۶۳ هزار دلار ماه آوریل پایین آمده است.”ریزش مجدد بیت کوین”

به نظر می‌رسد تهدید نظارت سفت و سخت‌تر همچنان بر روی حساسیت بازار ارزهای مجازی تاثیر می‌گذارد. چین و ایران استخراج بیت کوین را به خاطر مصرف بالای برق محدود کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود سیاست‌گذاران آمریکا با توجه به افزایش بی‌ثباتی در بازار ارزهای مجازی، نظارت‌های مالی را افزایش دهند.

  • منبع خبر : ایران جیب