ریپل بخریم یا نخریم؟ / ریپل تا کجا ریزش می‌کند؟
ریپل بخریم یا نخریم؟ / ریپل تا کجا ریزش می‌کند؟
ارز دیجیتال ریپل از زمان شروع روند نزولی بازار ریزش زیادی داشته است و حالا برای حفظ حمایت ۵۸ سنت تلاش می‌کند.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد  روند نزولی و نوسان کم دو ویژگی عمده ریپل در چند ماه اخیر بوده است. ریزش این ارز از محدوده حمایتی ۶۵ سنت زیان را تشدید کرد و باعث ریزش این ارز تا محدوده ۵۸ سنت شد.

ریپل از اوایل ماه در نیمه پایین کانال معامله شده و همین موضوع باعث کاهش قیمت این ارز شده است. عدم نوسان زیاد این ارز باعث شده تا به مرور زمان روند اصلاحی خود را طی کند اما کاهش حجم معاملات بر قیمت این ارز تاثیر زیادی گذاشته است.
علاوه بر این میانگین متحرک ساده ۵۰ نزدیک به میانگین متحرک ساده ۲۰۰ شده و یک صلیب مرگ هم شگل گرفته و حالا ریپل در محدوده ۵۸ سنت معامله می‌شود و برخی نشانه‌ها می‌گویند ممکن است ریزش ادامه داشته باشد.
شاخص مقاومت نسبی نیز سیگنال خوبی ندارد و بازار در دست فروشندگان است. با توجه به عدم وجود نشانه‌های صعودی در بازار فشار فروش همچنان ادامه دارد و بازار نزولی است.
ریزش از محدوده ۶۵ سنت باعث شد تا بازار ریپل زیر این محدوده معامله شود و ریزش از محدوده ۵۸ سنت می‌تواند تا محدوده ۵۰ سنت ادامه داشته باشد.
علائم بسیاری روند نزولی ریپل را نشان می‌دهند و توصیه می‌شود فعلا سمت معامله ریپل نروید. احتمالا ریپل تا محدوده ۵۰ سنت ریزش می‌کند و باید توجه داشته باشید که این ارز به بیت‌کوین و بازار وابسته است.
ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۲۷تریلیون دلار بوده که ۲.۷۷درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.
yektanet.com
حجم کل مبادلات در طول ۲۴ساعت گذشته ۶۳.۹۶میلیارد دلار بوده که ۳.۰۴درصد کاهش را تجربه کرده است.
در حال حاضر، بیت‌کوین با حدود ۱درصد افت به قیمت ۳۱هزار و ۵۲۶دلار، و اتریوم با افت بیش از ۲درصد به قیمت هزار و ۸۸۹دلار معامله می‌شود.
 پربیننده ترین
سود سه رقمی رمزارزهای محبوب / بهترین عملکرد سه ماهه دوم از آن اتریوم و دوج‌ کوین شد
ایران در جایگاه پنجم تولید بیت کوین قرار گرفت
ارزهای دیجیتالی باز هم ریختند!
سلطه بیت کوین بر امور مالی جهانی چه زمانی اتفاق می افتد؟
سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، ریپل و کاردانو نیز در محدوده منفی معامله می‌شوند.
  • منبع خبر : تجارت نیوز