زمان قرعه کشی فروش فوق العاده مرحله چهاردهم ایران خودرو
زمان قرعه کشی فروش فوق العاده مرحله چهاردهم ایران خودرو
قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران‌خودرو، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران‌خودرو، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۷ اسفندماه برگزار می‌شود.”زمان قرعه کشی فروش فوق العاده مرحله چهاردهم ایران خودرو”

در چهاردهمین مرحله فروش فوق‌العاده، دنا پلاس توربو اتوماتیک و وانت آریسان دوگانه‌سوز با قیمت قطعی و موعد تحویل به ترتیب ۹۰ و ۴۵ روزه عرضه می‌شود.

به منظور واگذاری خودرو به مشتریان واقعی، محدودیت‌های اعمال‌شده در طرح‌های فروش فوق‌العاده برای خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک کماکان اجرا شد. این درحالی است که با توجه به مصوبه کمیته خودرو شرط های عدم ثبت نام در ۴۸ ماهه گذشته و داشتن پلاک انتظامی فعال برای متقاضیان خرید وانت آریسان دوگانه سوز اعمال نشده است.

همچنین قرعه کشی خودرو تارا  در دو نوع دستی و اتوماتیک برگزار میشود و موعد تحویل این خودروها به ترتیب از مهر تا اسفند ۱۴۰۰ ( نوع دستی ) و بهمن و اسفند ۱۴۰۰ ( اتوماتیک )  سال آینده  تعیین شده است .
“زمان قرعه کشی فروش فوق العاده مرحله چهاردهم ایران خودرو”
همچنین همانند روال قبلی، اسامی نفرات برگزیده اعلام شده و ۵ روز مهلت تمیل وجه برایشان در نظر گرفته شده است.

طبق آمار، رشد بخش صنعت طی ۹ ماه امسال ۸/ ۰درصد بوده و برای پاییز نیز رشد ۱/ ۳ درصدی به ثبت رسیده است. این در حالی است که در ۹ ماه سال گذشته میزان رشد بخش صنعت در سال گذشته منفی ۸/ ۱ درصد بود و در پاییز نیز منفی ۹/ ۰درصد. با توجه به بهبود روند تولید خودرو طی سال جاری، به نظر می‌رسد خودروسازی نقش عمده‌ای در بهبود رشد بخش صنعت داشته است.”زمان قرعه کشی فروش فوق العاده مرحله چهاردهم ایران خودرو”
تولید خودرو در پاییز ۹۹ نیز بالغ بر ۲۲۵ هزار دستگاه بوده که در مقایسه با فصل مشابه ۹۸ با رقم حدود ۱۹۶ هزار دستگاهی، رشد حدودا ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد، بنابراین با توجه به رشد تولید خودرو چه در پاییز و چه در ۹ ماهه امسال (نسبت به بازه‌های زمانی مشابه ۹۸)، مشخص می‌شود خودروسازی باز هم در نقش موتور محرک بخش صنعت ظاهر شده است. صنعت خودرو پیش تر نیز نقش محوری خود در رشد تولید ناخالص داخلی را نشان داده بود، به خصوص در سال ۹۳. بهار سال ۹۳ بود که اقتصاد ایران پس از چند فصل منفی، بالاخره مثبت شد و خودروسازی به‌عنوان دومین صنعت بزرگ کشور، یکی از ارکان اصلی این اتفاق مهم لقب گرفت.

  • منبع خبر : ایران جیب