ساعت فعالیت بانک‌ها به روال قبل بازگشت
ساعت فعالیت بانک‌ها به روال قبل بازگشت
دبیر کل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از بازگشت ساعات فعالیت بانک‌ها به روال قبل خبر داد.

 به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد دبیر کل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از بازگشت ساعات فعالیت بانک‌ها به روال قبل خبر داد. “ساعت فعالیت بانک‌ها به روال قبل بازگشت”

محمدرضا جمشیدی – دبیر کل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی – در نامه‌ای اعلام کرد: حسب اعلام استانداری تهران ساعت کاری بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ و روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود. بدین ترتیب، پذیرش مشتریان در ایام مذبور می‌تواند از ساعت ۸ آغاز شود.

در ادامه این نامه آمده است: ساعات فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری در سایر استان‌ها با هماهنگی مقامات استانی تعیین خواهد شد.

گفتنی است که به منظور مدیریت مصرف برق، ادارات و سازمان‌های دولتی و بانک‌ها پنج شنبه‌ها تعطیل شدند و ساعت کاری بانک‌ها به ۷ الی ۱۳.۳۰ تغییر کرده بود که با پایان مرداد ماه از فردا هم تعطیلی پنج شنبه بانک‌ها برداشته می‌شود و هم ساعت فعالیت آن‌ها به روال قبل برمی‌گردد.

با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به افزایش سرمایه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از محل اندوخته احتیاطی ابلاغ شد.

بر این اساس، سرمایه بانک مرکزی از مبلغ ۶۳۳۹ میلیارد تومان به مبلغ ۶۹۳۹ میلیارد تومان افزایش یافت.

گفتنی است، هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، با پیشنهاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر افزایش سرمایه این بانک از محل اندوخته احتیاطی موافقت کرده بود.

  • منبع خبر : ایران جیب