سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام دوشنبه ۳ آذر ۹۹
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام دوشنبه ۳ آذر ۹۹
بازار سرمایه امروز دوشنبه با افزایش نسبی تقاضا در اکثر نماد‌های بزرگ و شاخص ساز آغاز بکار کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد امروز دوشنبه سوم آذر ماه بازار با افزایش نسبی تقاضا در اکثر نماد‌های بزرگ و شاخص ساز آغاز بکار کرد.”سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام دوشنبه ۳ آذر ۹۹″

در جریان معاملات گروه خودرویی ها شاهد رشد بیش از ۲ درصدی قیمت در نماد خساپا هستیم. خودرو در قیمت ۳۸۲ تومان در حال داد و ستد است. خگستر در قیمت ۳۶۹ تومان قرار دارد.

شاهد شروعی مثبت و متعادل در گروه بانکی ها هستیم. وبصادر رشد ۳ درصد دارد. وبملت در قیمت ۵۲۵ تومان رشد ۱ درصد دارد. وتجارت در قیمت ۳۵۰ تومان در آستانه سقف قیمت روزانه قرار گرفت. دی امروز متعادل و در محدوده صفر تابلو قرار دارد. سایر نمادها با رشد قیمت همراهند.

در حالی که در نیمه دوم معاملات دیروز بازار سهام صف‌های فروش جمع شد اما در مرحله پیش گشایش بورس امروز نیز تقاضا به نمادهای بنیادین بازنگشته است و به نظر می‌رسد با شروع معاملات عرضه در کلیت بورس بیشتر شود.

نمادهایی چون وتوکا، ولپارس، شپنا، خودرو، خساپا و و تجارت بیشترین تقاضای بازار سهام امروز را دارند.

به نظر می‌رسد فعلا بازار سهام روندی نوسانی داشته باشد و در محدود شاخص یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد نوسان داشته باشد.ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بورس امروز گفت: به نظر می‌رسد امروز نیز به دلیل ادامه عرضه، شاخص منفی باشد اما بسیاری از سهم‌ها امروز روندی مثبت خواهند داشت. مانند روز شنبه که شاخص کل مثبت بود اما سهم‌ها روندی منفی داشتند اما با این تفاوت که احتمالا این بار شاخص کل منفی اما سهم‌ها مثبت باشد.

  • منبع خبر : ایران جیب