سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹
شاخص کل بورس تهران امروز دوشنبه معاملات خود را با رشد 23 هزار واحدی آغاز کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد امروز دوشنبه ۱۰ آذر ماه بازار همانند روز گذشته با افزایش تقاضا و جهش قیمت در اکثر نمادها آغاز بکار کرد.

در گروه بانکی‌ها نماد وتجارت در قیمت ۳۹۲ تومان قرار دارد و رشد ۳ درصد دارد. وبصادر در قیمت ۳۷۰ تومان داد و ستد می‌شود. وبملت رشد ۲ درصد دارد و در قیمت ۵۷۶ تومان قرار دارد. دی صف خرید دارد.

در گروه فلزات اساسی نماد فولاد در قیمت ۱۳۸۵ تومان داد و ستد می شود و نماد ذوب در قیمت بالاتر از سطح ۵۰۰ تومان با رشد ۲ درصد همراه است. فاسمین با صف خرید همراه است.

در گروه خودرویی ها نماد خگستر با صف خرید بیش از ۵۵۰ میلیون سهم در قیمت ۴۰۱ تومان همراه است. خودرو در قیمت ۴۱۹ تومان رشد حداکثری دارد. خساپا در قیمت ۳۰۷ تومان رشد حداکثری دارد.صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم ، در اجرای ماده ۲۸ و بند ۶ ماده ۷ قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ۱۳۸۴ و ماده ۲ قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مصوب آذر ۸۸ با مجوز این سازمان نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، به عنوان نهاد مالی ثبت شده است. این صندوق سرمایه‌گذاری مجاز است از تاریخ صدور این مجوز( ۹ آذر ۹۹) با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و در چارچوب اساسنامه مصوب خود به عنوان یک نهاد مالی – صندوق سرمایه گذاری فعالیت کند.

کارگزاری‌ها در اولین اطلاعیه خود درباره عرضه اولیه چخزر، جزئیاتی در این مورد را منتشر کرده‌اند. در این اطلاعیه آمده است:

«کاربران گرامی به استحضار می‌رسانیم؛ عرضه ی اولیه ی سهام شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با نماد “چخزر” در بازار فرابورس ایران طبق اطلاعات زیر انجام خواهد شد.

– تاریخ و زمان ثبت سفارش: سه شنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ از ساعت ۱۳ الی ۱۷
– حداکثر سهام قابل خریداری: ۲۰ سهم
– دامنه قیمت در ثبت سفارش: از ۲۴,۰۰۰ ریال تا ۲۵,۰۰۰ ریال

برای سهولت در ثبت سفارش عرضه اولیه:
مانده ریالی خود را به اندازه خرید عرضه شارژ کنید.
سفارش خود را زودتر از تاریخ عرضه از طریق پروفایل عرضه (کادر زرد رنگ) ثبت کنید.
دقت فرمایید که در عرضه های اولیه، زمان ارسال سفارش شما تاثیری در دریافت عرضه ندارد. زیرا به همه افراد که پیش از اتمام مهلت سفارش گیری، درخواست خود را ارسال کرده‌اند، عرضه تخصیص داده خواهد شد.»

  • منبع خبر : ایران جیب