سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹
،امروز چهار شنبه 21 آبان ماه بازار در آخرین روز معاملاتی هفته با شروع متعادل در نماد‌های بزرگ و شاخص ساز آغاز بکار کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد در گروه بانکی‌ها نماد وبملت در قیمت ۴۲۷ تومان با نوسان مثبت آغاز بکار کرد. ونوین رشد ۱ درصد دارد. وبصادر در قیمت ۲۶۰ تومان دنبال می‌شود.”سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹″

در گروه فلزات اساسی شاهد نوسانات مثبت در نماد‌های بزرگ و تاثیر گذار این گروه هستیم. فولاد در قیمت ۱۱۷۰ تومان رشد نزدیک به ۱ درصد دارد. فملی با رشد بیش از ۱ درصد همراه است. ذوب با نوسان مثبت همراه و در قیمت ۴۳۰ تومان دنبال می‌شود.

در گروه خودرویی ها:نماد خودرو در قیمت ۳۲۱ تومان قرار دارد و رشد بیش از ۱ درصد را تجربه می‌کند.”سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹″

شاهد مقاومت خساپا در محدوده بالای ۲۰۰ تومان هستیم. سهم در قیمت ۲۰۹ تومان قرار دارد و پیشروی بیش از ۱ درصد را تا به این لحظه تجربه می‌کند.

شروع متعادل و مثبت نماد خگستر را شاهدیم. سهم در محدوده صفر تابلو با نوسان مثبت همراه است.قطعه ساز‌ها همچنان با افزایش عرضه مواجهند.

به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران؛ «عظیم ثابت» به مقایسه بازدهی بورس طی چند ماه اخیر پرداخت و گفت: در چند ماه گذشته شاخص و سطح عمومی قیمت سهام کاهش یافته اما این به آن معنی نیست که سوددهی این بازار ناچیز شده است؛ چرا که بازارهای موازی با رکود بیش از حد و افت بازدهی ماهانه ثابت کردند که ثبات لحظه‌ای هم ندارند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری، روند معاملات به گونه‌ای بود که کمی دور از انتظار و غیر قابل کنترل شد، به بیان دیگر روزانه حجم بالایی از نقدینگی به بازار تزریق می‌شد که باعث رشد قیمت سهام و ایجاد حباب قیمتی در برخی نمادها شد. به همین علت اصلاح قیمت و استراحت برای شاخص قابل پیش‌بینی بود و مسایل امروز بازار سرمایه اتفاق غیر مترقبه‌ای نیست.”سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹″

این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: سوددهی منطقی یک ویژگی بارز سهام است اما اینکه نقدینگی بیشماری وارد بازار شود و قیمت گذاری سهام از مدار تحلیل خارج شود، خارج از چارچوب این بازار است. به همین علت بازار سرمایه دیر یا زود جریان طبیعی را در دست می گیرد.

  • منبع خبر : ایران جیب