سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹
در جریان سفارش‌گیری بورس امروز، تقاضا در گروه‌های خودرویی، فلزات اساسی و پالایشی‌ها زیاد است و با شروع معاملات بازار سهام روند صعودی دارد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد  امروز چهارشنبه (۲۸ آبان ماه) بازار سرمایه به مانند روز‌های گذشته با افزایش تقاضا و مثبت آغاز به کار کرد.تفاوت معاملات امروز با سایر روزها، بازگشت مثبت و پرقدرت هلدینگ شستا است که اکنون با صف خرید بالای ۲۲۸ میلیون سهم همراه است.”سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹

در گروه فرآورده‌های نفتی نماد شپنا در سقف قیمت روزانه با صف خرید بیش از ۵۳۷ میلیون سهم همراه است. شبندر در قیمت ۲۷۴۲ تومان صف خرید بالای ۵۵ میلیون سهم دارد. شتران و شبریز و سایر نماد‌ها در سقف قیمت روزانه دنبال می‌شوند.

به نظر می‌رسد اعتماد به بازار سهام بازگشته و تقاضا باعث رشد شاخص کل بازار سهام شد. اما آیا اصلاح بازار سهام تمام شده است؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام در رابطه با جو بازار سهام گفت: آن زمانی که بازار سهام صف فروش بود همگی در حال فروش سهام خود حتی با ضرر بودند و الان که بازار سهام صف خرید شده همگی دوباره دنبال خرید سهام هستند و جو بازار سهام هیجانی است.

این کارشناس در ادامه افزود: فعلا بحث اعتماد است که با توجه به ورود پول به بازار سهام متوجه می‌شویم اعتماد به نوعی به بازار سهام بازگشته اما برای ادامه روند معاملات بازار سهام شنبه و یک‌شنبه بسیار مهم است زیرا کمی عرضه در بازار سهام بیشتر می‌شود و شاخص نیز باید به آن محدوده برسد تا بشود گفت اصلاح بازار تمام شده است.

  • منبع خبر : ایران جیب